با هماهنگی میان هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سومین دوره رقابت‌های جودو بین‌المللی جام طوس در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 17 December 2017

به گزارش تابناک : با هماهنگی میان هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی، فدراسیون و  اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سومین دوره رقابت‌های جودو بین‌المللی جام طوس در مشهد برگزار می‌شود.

حسین محمودی ضمن تایید این خبر اظهار کرد: ضمن هماهنگی و برنامه ریزی  با فدراسیون  و مسوولان ورزشی استان به دنبال آن هستیم تا برای سومین بار در خراسان رضوی، مسابقات بین المللی جودوی جام طوس در سال 97 میزبانی کنیم.

وی تصریح کرد: حمایت مسوولان استانی به ویژه دست اندرکاران ورزش و همچنین فدراسیون جودو کشور می‌تواند به برگزاری  هرچه بهتر این رقابت‌ها کمک کند.

وی با اشاره به  تجربه خوب جودوی خراسان در میزبانی از دوره‌های پیشین این رقابت‌های بین المللی عنوان کرد:  میزبانی مسابقات بین‌المللی علاوه بر معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، تبلیغات گسترده رسانه‌ای و قرار گرفتن شهر مشهد در کانون توجهات در سطح بین المللی، دستاوردهای فنی خوبی را در جهت ارتقا و رشد  جودوکاران استان خواهد داشت.





منبع : ایسنا 
برچسب ها: هیات جودو ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار