کد خبر: ۵۳۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰ 18 December 2017
تابناک گیلان / یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
 
اکبر رنجبرزاده در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: عدم پیگیری‌ها در اتصال صنعت و دانشگاه در هیات دولت.

ملک‌شاهی نماینده کوهدشت به وزیر جهاد کشاورزی: تحویل چغندر برداشتی چغندرکاران شهرستان کوهدشت و پرداخت خسارت به کشاورزان با نظر کارشناسی.

علی ساری نماینده اهواز به وزیر نفت: عدم پاسخگویی مسئولین ذیربط در خصوص حادثه چاه نفتی رگ سفید.

شکری نماینده تالش به وزیر نیرو: چرا پروژه بزرگ و ملی سد شتارود تعطیل شده است، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: چرا کارخانه‌های صنایع چوکا و اسالم تعطیل شده و کارگران چند ماه است که حقوق دریافت نکردند.

انصاری نماینده داراب به وزیر راه و شهرسازی: چرا پروژه ساخت بزرگراه در محور فسا - داراب توسط شرکت خاکوب تعطیل شده و مجموعه تحت مدیریت شما اقدام لازم را انجام نمی‌دهد.

شریفی نماینده بندرلنگه به وزیر نفت: تبعیض و بی‌عدالتی در آگهی جذب نیرو در مجموعه وزارت نفت که خلاف ماده 47 قانون برنامه ششم است.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور: چرا تقسیمات کشوری را اجرا نمی‌کنید.

جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر جهاد کشاورزی: وضعیت کشاورزان چغندرکار بسیار نگران‌کننده است و از مدیران جهاد کشاورزی بسیار ناراحت هستم و از نظر مالی در خسران و زیان فراوان قرار گرفته‌اند.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر دادگستری: عملکرد قوه قضاییه خصوصا قضات مورد رضایت مردم نیست، به وزیر صنعت و معدن: چرا از برداشت غیرمجاز شن و ماسه جلوگیری به عمل نمی‌آید.

نادری نماینده اورامانات به رییس‌جمهور: با توجه به مسئولیت پولی کشور چرا به وضعیت استمهال وام و پرداخت تسهیلات رسیدگی نمی‌شود.

رحیمی جهان‌آبادی به وزیر راه و شهرسازی: مشکلات عدیده حوزه راه سازی و راهداری در شهرستان تربت جام و باخرز و بخش صالح‌آباد کمبود شدید اعتبارات و فرسوده بودن ماشین‌آلات را شاهد هستیم.

فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد به اتفاق آقایان تجری، برزگر و نادری به وزیر آموزش و پرورش: عملکرد وعده‌های خود در خصوص رفع مشکل بیمه فرهنگیان و پرداخت حق‌الزحمه نیروهای حق‌التدریس و عوامل اجرایی امتحانات نهایی آموزش و پرورش.

محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر آموزش و پرورش: دلیل ضعف گسترده مدیریتی در سازمان نوسازی مدارس کشور چیست.

زرآبادی نماینده قزوین به رییس‌جمهور: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطابق با اصل 85 قانون اساسی.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر جهاد کشاورزی: اعزام هیاتی فوری به شهرستان‌های سیرجان و بردسیر جهت بررسی مسائل و مشکلات اساسی کشاورزان در حوزه‌های مختلف از جمله منابع طبیعی، آبیاری و عشایری.

سلیمانی نماینده کنگاور به رییس‌جمهور: تسریع در تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز تکمیلی سدهای قشلاق و آناهیتا در صحنه و کنگاور، به وزیر جهاد کشاورزی و صنعت و معدن: تسریع در تحویل محصول چغندر کشاورزان حوزه‌های انتخابیه به کارخانه‌های قند.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت تخصیص سهمیه کاغذ روزنامه به میزان کافی برای شرکت تعاونی مطبوعات کشور از سوی شرکت چوب و کاغذ مازندران.

ابطحی نماینده خمینی‌شهر به اتفاق آقایان قاضی‌پور، برومندی، علوی و محجوب به وزیر بهداشت: تسریع در پرداخت حق و حقوق، کارمزد و اضافه کاری پرستاران کل کشور.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر نفت: علت دریافت آبونمان با توجه به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر غیرقانونی بودن دریافت آبونمان از مشترکین گاز چیست، به وزیر اقتصاد و دارایی: پرداخت پاداش و وام‌های قرض‌الحسنه سنگین با سود اندک برای مدیران بانک تجارت در حالیکه این بانک زیان‌ده است با چه مبنایی صورت می‌گیرد، به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت حفظ سازمان نوسازی مدارس در ساختار آموزش و پرورش و جلوگیری از ادغام یا انحلال آن.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رییس‌جمهور: ضرورت نظارت بر عملکرد صرافی‌ها و پلمب صرافی‌های غیرمجاز در سطح کشور برای جلوگیری از بروز بحران مجدد در اقتصاد کشور، به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت برخورد قاطع با مسببین رخداد پیش آمده در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که منجر به جنجال رسانه‌ها علیه کشور شده است.

مازنی نماینده تهران به رییس‌جمهور: چرا برای حل مشکلات آلودگی هوای تهران مطابق با قانون هوای پاک اقدام نمی‌شود.

نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر نیرو: علت تساعل در سرپوش گذاشتن و تجهیز کانال آب شرب رباط‌کریم که آب کشاورزی است، چیست.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به رییس‌جمهور: وضعیت نامناسب حقوق کارکنان شرکتی و قراردادی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با هیچ یک از موازین منطقی و انصاف سازگاری ندارد.

صفری نماینده کرمانشاه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توجه ویژه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و یکسان‌سازی حقوق آنان با شاغلین، به وزیر جهاد کشاورزی: علت تفاوت قیمت نخود بذری که تحویل کشاورزان استان کرمانشاه شده است، با قیمت نخود بذری دریافتی در چیست.

قاضی‌پور به اتفاق امیرآبادی، محجوب و نجفی به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تدوین و تهیه آیین‌نامه اجرایی تجدید سازمان ستاد آب کشور.

محمدی نماینده قزوین به رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش: توجه به وضعیت معیشتی فرهنگیان و پرداخت مطالبات و اضافه کاری آنان از بهمن سال 95 تاکنون و نگاه عادلانه سازمان مدیریت برنامه و بودجه و نظام هماهنگ پرداخت در آستانه تحویل لایحه بودجه دولت به مجلس.

پوربافرانی نماینده نائین به وزیر آموزش و پرورش: بررسی نحوه اعمال سهمیه‌ بومی دانشگاه فرهنگیان که منجر به حذف بسیاری از دانش‌آموزان بومی شهرستان‌های نائین شده است.

مرادی نماینده بندرعباس به وزیر ورزش و جوانان: عدم توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان و همچنین عدم رسیدگی به اختصاص امکانات ورزشی در روستاهای هرمزگان.

بهرامیان نماینده نهاوند و اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی:‌ جلوگیری از واردات آجیل آفتاب‌گردان به وسیله دلالان سودجو به داخل کشور.

حسینی‌کیا نماینده سنقر به رییس‌جمهور: عدم پرداخت خسارت سرمازدگی سال 94 در عین اعلام مکرر ولی تاکنون خبری از پرداخت نیست.

بی‌مقدار نماینده تبریز به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اجرایی نشدن تبصره 18 بودجه سال 96 به دلیل عدم ابلاغ روش‌های اجرایی به استان‌ها.

فرهنگی نماینده تبریز به اتفاق بیگی، ساعی، سعیدی و بی‌مقدار به رییس‌جمهور و وزیر کشور: ضرورت اقدام عاجل و پیشگیرانه برای جلوگیری از آلودگی هوا در کلان شهر تبریز.

عبداللهی نماینده اهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا مس کشور در احداث کارخانه آهک هیدراته اهر کوتاهی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار