فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از متلاشی‌شدن ۳۲ باند و کشف بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان کالاهای قاچاق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 18 December 2017
به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی اظهار داشت: در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در سالی که مزین به شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است عملیات گسترده و مستمر مقابله جدی با قاچاق کالا در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار گرفته است.

وی افزود: تیم‌های مبارزه با قاچاق کالا در پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در این عملیات گسترده که از ابتدای سال جاری انجام شده 32 باند قاچاق را متلاشی و 624 دستگاه خودرو را در این رابطه توقیف کرده‌اند.

سردار کریمی تصریح کرد: بیشترین درصد افزایش کشفیات در رابطه با میوه‌های قاچاق با رقم بیش از 105 تن و 983 درصد رشد در کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: کشف 138 تن کود شیمیایی و 28 هزار و 398 قطعه از لوازم یدکی وسایل نقلیه با 626 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل در دومین رتبه افزایش کشفیات کالای قاچاق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: لوازم صوتی تصویری نیز با 11هزار و 186 دستگاه در کشف 582 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته اشت.

سردار کریمی تصریح کرد: لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق با رقم حدود یک میلیون قلم لوازم آرایشی 325 درصد افزایش کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد و آنچه در این رابطه حائز اهمیت است این که اقلام آرایشی قاچاق، غیر مجاز و اکثرا تاریخ گذشته بودند و این موضوع هشدار جدی است به شهروندان عزیز که در خرید این‌گونه اقلام به فروشگاه‌های مجاز و داروخانه‌ها مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی کشف حدود 40 هزار قلم اسباب بازی با بیش از 195 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل را در رتبه بعدی افزایش کشفیات کالای قاچاق استان برآورد کرد.

وی گفت: کشف 216 هزار قلم دارو، 3 هزار و 723 راس احشام، 6هزار و 179 قلم تجهیزات پزشکی، 372 هزار ثوب لباس، 402 هزار متر پارچه، قریب به یک تن مواد نیروزا، 254 تن خواربار، 39 دستگاه خودرو و حدود 5 تن چای قاچاق در کنار دیگر اقلام کشف شده شامل سیگار، فرآورده‌های نفتی، مواد محترقه و ... از دیگر کشفیات پلیس خراسان‌رضوی در عملیات گسترده مقابله با قاچاق کالا در استان بوده است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار