عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: درصد تخصیص یافته به استان خراسان رضوی تغییری نکرده اما ممکن است کمک‌های موردی و مقطعی در سیر جاری امور اختصاص پیدا کند.
کد خبر: ۵۴۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 18 December 2017
به گزارش تابناک : بهروز بنیادی در مورد بررسی بودجه بخش بهداشت و سلامت در بودجه سال 97 اظهار داشت: رقم کلی مصوب شده برای بخش سلامت در بودجه 97، 78 هزار میلیارد تومان با درآمد و بودجه اختصاصی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کلیات بودجه بهداشت و درمان در کمیسیون روز گذشته مورد بررسی قرار گرفت اما هنوز به جزئیات بودجه‌های اختصاص پیدا کرده و مبالغ آن ورود نکرده‌ایم.

بنیادی ادامه داد: بودجه کلی براساس اعلام آقای نوبخت 10 درصد رشد عمومی داشته اما درصد اختصاص یافته به بخش سلامت تفاوت چندانی نسبت به سال قبل ندارد و همچنان عدد 9.8 درصد از بودجه کلی را به خود اختصاص داده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی همچنین در مورد بودجه اختصاص پیدا کرده به این استان نیز گفت: استدلال دوستان این است که اگر قرار است بودجه استانی پیدا شود باید ابتدا مشخص شود که از کجا و کدام استان قرار است بودجه کاهش پیدا کند و به استان دیگری اختصاص پیدا کند.

بنیادی اظهار داشت: درصد تخصیص یافته به استان خراسان رضوی تغییری نکرده است اما ممکن است کمک‌های موردی و مقطعی در سیر جاری امور اختصاص پیدا کند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار