خراسان رضوی رتبه نخست محصولات دست دوز کشور را دارد.
کد خبر: ۵۴۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 18 December 2017

به گزارش تابناک : معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان  رضوی امروز در نشست تخصصی چرم،کیف و کفش گفت:هم اکنون خراسان رضوی در خصوص محصولات دست دوز رتبه اول کشور را دارد و در تولید محصولات چرمی حائز رتبه دوم است.

علی غفوری مقدم با اشاره به شاخص 22 درصدی تولید چرم در کشور گفت: خراسان رضوی تاکنون این سهم را به 18 ونیم درصد رسانده است که با حمایت دستگاه های مربوط به سمت شاخص کشوری حرکت می کند.

او گفت: استفاده از نرم افزارهای طراحی دوخت، تکنولوژی روز و تجربیات کشورهای دیگر در ارتقاء محصولات چرمی ما بسیار مهم است.

معاون اموربازرگانی سازمان صنعت خراسان رضوی افزود:از پارسال با هدف اجرای موضوع  اقتصاد مقاومتی یکی ازبرنامه های این سازمان، ارتقاء سهم صنوف تولیدی در استان بوده است.

علی غفوری مقدم با اشاره به برگزاری نمایشگاه کیف و کفش و محصولات چرمی در 6 دی امسال گفت: برگزاری نمایشگاه های تولیدی و دعوت از کشورهای خارجی ، فرصتی برای معرفی محصولات داخلی و توسعه این تولیدات برای صادرات است.

او گفت: نقش پررنگ اصناف در نمایشگاه های داخلی و حضور در نمایشگاه های خارجی می تواند به بازاریابی تولیدات داخلی و توسعه صادرات کمک کند.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار