20 هزار خانوار خراسان رضوی زیر پوشش طرح خادم (خانواده آماده در برابرمخاطرات) قرار گرفتند
کد خبر: ۵۴۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 21 December 2017

به گزارش تابناک : قائم مقام مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در جلسه معارفه رئیس جدیدجمعیت هلال احمر گناباد گفت:اجرای طرح خادم با شعار هر خانواده یک امدادگر، از سال گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است  و قرار است در مدت پنج سال اجرا، در مجموع 64 هزار خانوار را پوشش دهد.

محسن نجات افزود: در این طرح مربیان امداد و نجات با آموزش خانواده ها و افزایش توانمندی آنان برای مقابله با مخاطرات سرما، کولاک برف، زلزله و حوادث ترافیکی، ضریب ایمنی آنها در مقابله با مخاطرات را افزایش می دهند.

او اجرای طرح دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) را از دیگر اقدامات مهم این جمعیت با همکاری آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در ارتقای مهارتهای فردی در مقابله با حوادث و مخاطرات دارد.

فرماندار گناباد هم  در این جلسه گفت: این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در جنوبی ترین نقطه خراسان رضوی می تواند قطبی برای امدادرسانی محسوب شود.

محمدعلی نبی پور افزود: هلال احمر بایدبه عنوان یک مجموعه غیر سیاسی و غیردولتی با افزایش کارکرد ،مهارت افزایی و آموزش عمومی در مقابله با حوادث برای امدادرسانی به مردم و حادثه دیدگان بکوشد.

در پایان این جلسه نرگس افرادی به عنوان رئیس جدیدجمعیت هلال احمر گناباد معرفی و از خدمات علی برومند باغ آسیا تقدیر شد.






منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار