فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی؛
فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی از دستگیری عاملان سرقت با ترفند تهدید به اسید‌پاشی و همچنین به‌دام انداختن دزد تیزدست موبایل‌قاپ در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 24 December 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ سردار قادر کریمی اظهار داشت: در پی گزارش سرقت 12 پرس پیتزا با تهدید به اسیدپاشی تیم‌های گشتی کلانتری هفت تیر مشهد بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: مالباخته در اظهارات اولیه خود به پلیس گفت مدیر یک رستوران است و فردی در تماس با مغازه‌اش سفارش 12 پرس پیتزا به ارزش 300 هزار تومان را داده که او به موضوع مشکوک می‌شود و خودش با خودرو به محل مورد نظر واقع در محدوده بلوار شهید صارمی می‌رود.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در حالی که شاکی پرونده از خودرو پیاده می‌شود سه پسر نوجوان به او حمله‌ور شده و با تهدید به اسیدپاشی پیتزاهای سفارشی را گرفته و متواری می‌شوند.

سردار کریمی گفت: با حضور به موقع ماموران کلانتری هفت تیر در محل و پیگیری سریع موضوع سه پسر نوجوان 17 ساله که طراح این سرقت بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به این مطلب که این سه پسر نوجوان هیچ گونه سابقه کیفری ندارند گفت: خانواده‌ها باید در محیطی دوستانه و سرشار از اعتماد، مراقبت بیشتری از فرزندان خود و رفت و آمدهای آنها داشته باشند چراکه سه پسر نوجوان با افکاری کودکانه نقشه چنین سرقت مخوفی را طراحی و آن را به اجرا می‌گذارند و بی‌تردید خانواده آنها نیز باید تاوان حیثیتی برای اشتباه فرزندان خود بپردازند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی در ادامه به دستگیری مرد 41 ساله‌ای اشاره کرد که در حال فرار از چنگ مالباخته در بازار رضا(ع) مشهد با چاقو به سمت مردم حمله‌ور شد تا بتواند راه فراری بیابد.

سردار کریمی گفت: این سارق حرفه‌ای در آخرین سرقت خود به هتلی مراجعه می‌کند که 10 ماه قبل نیز از آنجا سرقت کرده است. وی با قاپ زدن گوشی تلفن همراه یکی از کارکنان این مجموعه اقامتی متواری می‌شود اما وقتی با درهای بسته هتل مواجه شده اقدام به شکستن شیشه سکوریتی کرده و پا به فرار می‌گذارد.

وی گفت: ماموران کلانتری امام رضا(ع) مشهد با اقدام قاطعانه خود این متهم را دستگیر کردند. وی در اعترافات خود بیان داشت ده‌ها فقره گوشی‌قاپی به همین روش از مراکز مختلف انجام داده و اموال مسروقه را به دو نفر می‌فروخته است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی اظهار داشت: پلیس با دستگیری یکی از مالخران اموال مسروقه بیش از 20 دستگاه گوشی، دوربین فیلمبرداری، لپ‌تاپ سرقتی از این فرد کشف کرد. تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های این متهم ادامه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار