رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت 9 دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق با ولایت»، 76 ویژه‌برنامه در قالب تجمع میدانی و خیابانی، فرهنگی و سیاسی هم‌زمان با سراسر کشور در فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 26 December 2017

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدرضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجمع مردمی 9 دی ساعت 14:30 دقیقه در بلوار شهید آیت‌الله دستغیب، تقاطع خیابان 9 دی با حضور عده کثیری از مردم بصیر و ولایتمدار شیراز برگزار می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: گردهمایی علما و روحانیان با محوریت «بصیرت» با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و حجت الاسلام خاتمی امام‌جمعه موقت تهران و برپایی 14 نمایشگاه عکس از فتنه و حماسه 9 دی در شهرستان‌ و بخش‌های استان فارس ازجمله برنامه‌های در دست اجرا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح‌ کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، به‌ صدا درآمدن زنگ بصیرت در آموزشگاه‌ها، 11 شب‌شعر، نشست پرسش و پاسخ در مساجد، فرهنگسرا‌ها و بوستان‌ها و نیز تهیه ویژه‌برنامه حماسه 9 دی و تبلیغات شکلی توسط دستگاه‌ها در این روز برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره‌ به ‌اینکه استان فارس یکی از استان‌هایی است که در نهم دی ورود با بصیرت و انقلابی داشته ‌است، افزود: در سال جاری از ظرفیت‌های نماز جمعه در 8 دی‌ماه با سخنرانی یکی از اعضاء خبرگان رهبری از تهران بهره‌مند می‌شویم.

وی بیان‌ داشت: در شرایطی که در فتنه سال 88 فضای سیاسی به منازعه علیه ‌انقلاب اسلامی و نیز به براندازی و مبارزه با حاکمیت و ارزش‌های دینی تبدیل‌شده بود، آحاد جامعه با بصیرت از این دام و توطئه‌های استکباری بیرون آمده و حماسه 9 دی را به‌ وجود آوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اضافه ‌کرد: در فتنه سال 88 مردم بر این باور بودند موضوع عادی است درحالی‌که تبلیغات عظیم و فضای آلوده‌ای از سوی دشمنان داخلی و خارجی شده بود.

رضایی ابراز داشت: عاشورا، ایمان، همت ونیز ولایتمداری مردم همیشه درصحنه بار دیگر توطئه‌های استکباری را خنثی کرد و انقلاب اسلامی به روند خود همچنان ادامه‌ می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار