قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد؛
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اطلاع رسانی شفاف و به موقع درخصوص اقدامات و خدمات آستان مقدس امام رضا(ع) باید با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۵۴۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 27 December 2017

لزوم اطلاع رسانی شفاف در خصوص فعالیت های آستان قدس رضوی 

به گزارش تابناک رضوی؛ سید مرتضی بختیاری در مراسم معارفه معاون ارتباطات و رسانه و تکریم مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در منشور هفت گانه انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی راهبردها و  سیاست های کلان این مجموعه معنوی را در دوره جدید تبیین کرده‌اند.


وی تصریح کرد: اطلاع رسانی شفاف و سریع از اقداماتی که در راستای خدمت به محرومان و مستضعفان و تکریم زائران بارگاه منور رضوی صورت می گیرد، باعث افزایش اعتماد جامعه به خدمتگزاران این آستان مقدس خواهد شد و بحمدالله در سال گذشته شاهد رشد ۲۵ درصدی موقوفات و نذورات مردم دلداده به ساحت مطهر به حضرت رضا(ع) بوده‌ایم.


بختیاری با اشاره به مسئولیت خطیر حوزه رسانه در تبیین معارف رضوی و گسترش سبک زندگی اسلامی اذعان داشت: رسانه‌های معاند با هدف و برنامه درصدد ضربه زدن به کانون خانواده‌ها و ایمان جوانان ایران اسلامی هستند و هزینه‌های گزافی را برای نیل به این مقصود هزینه می‌کنند.


وی افزود: بنا بر پیش بینی‌های صورت گرفته امسال شاهد تشرف ۳۶ میلیون زائر به بارگاه منور رضوی خواهیم بود و این عشق و ارادت مردم سراسر جهان به ساحت قدسی امام رئوف(ع) بی‌بدیل است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نشر و ترویج اندیشه نورانی حضرت امام رضا(ع) بسیار راهگشاست، خاطرنشان کرد: زیارت حاوی پیام‌های متعدد سیاسی و انقلابی است و مردم ما با بصیرت، استواری و فداکاری همواره مدافع این فرهنگ والا و غنی بوده‌اند.


وی با بیان روایتی از امام سجاد(ع) گفت: مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مراقبه، خودسازی و تهذیب نفس را از اهم اولویت‌هایشان قرار دهند زیرا مردم از خادمان خود که با ثمره خون هزاران شهید این انقلاب اسلامی را به ثمر رسانده‌اند، انتظار دارند که متخلق به اخلاق حسنه باشند.


بختیاری گفت: مسئولیت‌ها، سمت‌ها و پست‌ها گذراست و آنچه برای انسان باقی می‌ماند خدمت صادقانه و خالصانه‌ای است که در جهت گره گشایی از کار مردم انجام داده است.


بختیاری در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات محمد امین توکلی زاده؛ مدیرکل سابق روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی اظهار داشت: حضور شبکه‌های مختلف سیما در مراسم و مناسبت‌های تبلیغی و فرهنگی حرم مطهر، برگزاری نخستین یادواره شهدای آستان قدس رضوی، برپایی نخستین آئین غبارروبی با حضور جانبازان سرافراز ضایعه نخاعی و بالای ۷۰ درصد و نخستین اجلاسیه اعتاب مقدسه جهان اسلام از اقدامات ماندگار اداره کل روابط عمومی و امور رسانه بود.


وی با آرزوی توفیق برای توکلی زاده در مسئولیت جدید بیان داشت: روحیه بسیجی و جهادی و  باور به آرمان و هدف از ویژگی‌های ممتازی است که ثمره آن تداوم مسیر انقلاب و خدمت بیشتر به مردم است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با معرفی سید نظام الدین موسوی به عنوان معاون ارتباطات و رسانه بیان داشت: ایشان با سابقه طولانی خدمت در حوزه رسانه رسالتی خطیر بر دوش دارند که امیدواریم با عنایت حضرت رضا(ع) هر روز توفیقات بیشتری کسب کنند.


وی تشکیل معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی را نشانگر توجه جدی این مجموعه به توسعه ارتباطات و افزایش رضایتمندی زائران بارگاه منور رضوی و اصحاب جراید و رسانه‌ها از این نهاد مقدس دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار