رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری آزمون جامعه استانداردهای مهارتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 27 December 2017

به گزارش تابناک : محمد رضا محمدی رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه آزمونها هر سال سه نوبت زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ٢٦٦ رشته مهارتی برگزار می شود، گفت: در آزمون جامع استانداردهای مهارتی ۲ هزار و ۴۲۷ نفر در ١٥ شهرستان استان به رقابت می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان در این آزمونها گواهی کسب مهارت در رشته مورد نظر را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده و می توانند در آن رشته مشغول کار شوند، اظهارداشت:آزمونها هرسال سه نوبت زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد در ٢٦ رشته مهارتی برگزار می شود.

 

محمدی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مزبور همچنین می توانند با ارائه گواهی یاد شده و گذراندن دروس عمومی در آموزش و پرورش دیپلم رشته مهارتی مورد نظر را دریافت کنند، گفت: عکاسی دیجیتال، چهره آرایی، تصویرسازی کامپیوتری، گرافیک کامپیوتری، موسیقی، مدیریت خانواده، سفالگری و چهره سازی از جمله رشته های این آزمون ها است.

 

گفتنی است؛اولین مرحله آزمون جامع استانداردهای مهارتی و بیست و چهارمین دوره آزمون ادواری مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در خراسان رضوی برگزار می شود.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار