ابتدا همسرم را با یک شال خفه کرده و سپس سراغ بچه‌ها رفتم؛ در آخر نیز پس از کشتن آنها اجساد را داخل کمددیواری و ساک قرار دادم و...
کد خبر: ۵۴۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 28 December 2017

ابتدا همسرم را با یک شال خفه کرده و سپس سراغ بچه‌ها رفتم؛ در آخر نیز پس از کشتن آنها اجساد را داخل کمددیواری و ساک قرار دادم و...

به گزارش تسنیم، حدود ساعت سه بعدازظهر سوم آذر 94 اهالی ساختمانی در منطقه نعمت‌آباد طی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 از استشمام بوی تعفن در یکی از واحدهای ساختمانی چهار طبقه‌ در منطقه نعمت‌آباد خبر دادند که با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 152 خانی‌آبادنو به محل اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در این ساختمان و وارد شدن داخل واحدی که بوی تعفن از آن به مشام می‌رسید، راز جنایت وحشتناکی فاش شد.

با بررسی‌های اولیه مأموران، مشخص شد جسد زن بیست ساله‌ای داخل چند پتو پیچیده شده است و داخل یک کمد قرار دارد و جسد نوزاد بیست روزه‌ به همراه برادر دو ساله‌اش نیز داخل ساکهای جداگانه قرار گرفته است و حدود 10 روز از وقوع قتل این زن و پسرانش می‌گذرد.

اهالی این ساختمان راز این جنایت را برای مأموران فاش کردند و گفتند: پدر این کودکان بی‌گناه، مصرف‌کننده ماده مخدر "شیشه" است و در روزی که این اتفاق افتاد با داد و فریاد اعلام کرد که زن و بچه‌هایش را کشته است اما به این علت که وی مصرف‌کننده شیشه بود و از این حرف‌ها زیاد می‌زد، به حرفهای او اعتماد نکردیم.

بعد از اینکه این مرد معتاد این حرفها را زد، اقدام به تخریب در و پنجره‌های یکی از واحدهای ساختمان کرد و بعد از شکایت ساکنان این واحد و حضور مأموران کلانتری وی بازداشت شد اما در ابتدا به قتل همسر و فرزندانش اعتراف نکرد تا اینکه پس از ورود مأموران به منزل، کشف اجساد اعضای این خانواده و تشکیل پرونده قتل عمد، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت نیز در محل جنایت حضور یافت و طی بررسی‌های بیشتر، طنابی که برای خودکشی آماده شده بود در محل این جنایت کشف و مشخص شد پرونده متهم به قتل این سه نفر در شعبه یکم بازپرسی دادسرای بعثت قرار دارد و فرد مذکور به بازداشتگاه فشافویه منتقل شده است.

با حضور بازپرس دادسرای جنایی تهران در بازداشتگاه فشافویه، قاتل به وقوع این جنایتها اعتراف کرد و درباره انگیزه قتل اعضای خانواده‌اش به بازپرس جنایی تهران گفت: به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم، وی و دو پسرم را خفه کردم و جسد آنها را داخل کمد گذاشتم.

وی مدعی شد: در لحظه وقوع این قتلها، ماده مخدر شیشه مصرف نکرده بودم.

این قاتل که 31 سال سن دارد و تا سوم راهنمایی درس خوانده، پس از حضور در دادسرای امور جنایی تهران در اظهاراتش به سجاد منافی‌آذر گفت: حدود یک و سال نیم پیش با باجناقم در منزلمان دعوا کرده و با چاقو او را زده بودم، بعد از این ماجرا باجناقم شکایت کرد و دیه‌اش 60 میلیون تومان شد، بعد از این اتفاق، پدر همسرم با من تماس می‌گرفت و بین من و همسرم دعوا راه می‌ا‌نداخت.

وی افزود: پس از این ماجرها با همسرم دعوایم شد و یک روز زمانیکه فرزندانم داخل اتاق در حال بازی بودند ابتدا همسرم را با یک شال خفه کرده و سپس سراغ بچه‌ها رفتم؛ در آخر نیز پس از کشتن آنها اجساد را داخل کمد دیواری و ساک قرار دادم و سر اجساد آنها موادمخدر مصرف کردم.

این قاتل مدعی شد که پس از جنایت، قصد داشته خودش را نیز دار بزند اما موفق به این کار نشده و اکنون فقط در انتظار اعدام است.

در ادامه مراحل رسیدگی به پرونده، قاتل صحنه جرم را بازسازی کرد و اولیای‌دم همسر وی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست خود را مبنی بر قصاص قاتل ارائه دادند.

سرانجام با اتمام بازپرسی از متهم این پرونده، قرار جلب به دادرسی صادر شد و این قاتل پس از صدور کیفرخواست، به‌زودی برای محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار