امام جمعه کازرون گفت:مسوولان نقدها را با آغوش باز بپذیرند، اما این متفاوت است با آنکه فردی که مسوولیتی کلان در کشور داشته، امروز به طور ناصحیح صحبت کند.
کد خبر: ۵۴۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 30 December 2017

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نمازجمعه کازرون با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: آن حضرت جلوه‌ای از فاطمه زهرا(س) بود و امتیاز خاصی در طهارت نفس داشت.

امام جمعه کازرون ۹ دی را بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه طراحی شده و شکست خورده دشمن دانست و گفت: فتنه۸۸ به حقیقت بزرگترین فتنه‌ای بود که در ۳۸ سال بعد از پیروزی انقلاب اتفاق افتاده است، چرا که دشمن حد و مرزها در این فتنه نامشخص بود و چنان فضا غبارآلود بود که خیلی‌ها گمراه و فریب خوردند.

وی افزود: با لطف خداوند، حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای امام‌گونه مقام معظم رهبری، این فتنه بعد از ۸ ماه منجر به حماسه ۹ دی شد.

خرسند با بیان اینکه این فتنه با رمز تقلب آغاز شد اظهار داشت: باگذشت مدتی شعارها و مسائل تغییر پیدا کرد و به اصل نظام و ولایت‌فقیه توهین می‌شد تا آنکه نوبت به بی‌حرمتی به اباعبدالله‌الحسین(ع) رسید و مردم خونشان به جوش آمد و خودجوش به خیابان آمدند و این فتنه خاموش شد.

خطیب جمعه کازرون تاکید کرد: هرچند برخی تلاش می‌کنند که این فتنه را زنده نگهدارند، اما فتنه‌گران بدانند که مردم جور دیگری با آنها برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به یادواره شهدای کازرون که با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: یادواره‌ها حاکی از عشق و علاقه مردم به شهداست که این مهم سبب عزت‌مندی کشور می‌شود.

امام جمعه کازرون با اشاره به شرکت نکردن برخی از مسوولان در این یادواره افزود: با محفل شهدا نباید برخورد سیاسی شود و انتخابات چندماه پیش تمام شده و این بازی‌های سیاسی را باید تمام کرد و دست کشید و به مردم خدمت کرد.

وی گفت: شرکت در یادواره شهدا توفیق می‌خواهد که امیدواریم خداوند به همه عنایت کند.

خرسند با اشاره به طراحی جبهه دشمن برای ناامید کردن مردم به آینده و گرفتن اعتماد به نفس از طریق بزرگ‌نمایی ضعف و کاستی اظهار داشت: نباید در فضای مجازی هر مطلب و شایعه‌ای را برای دیگران ارسال کرد، چرا که همین فرستادن مطالب به منزله تایید آن است و ما مسوول هستیم.

امام جمعه کازرون افزود: برخی که امروز سر کار هستند از تریبون‌های مختلف حرف‌های دشمن را می‌زنند و می‌گویند باید فلان کار بشود، نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند.

خرسند تصریح کرد: اینکه شعار داده می‌شد که می‌خواهیم فقر مطلق را ریشه‌کن کنیم، خب بیایند و وعده انتخاباتی خود را عملی کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما آگاه هستند و رهبری هم فرمودند همه دولت‌ها خدمات مهم و صدماتی نیز داشتند گفت: باید از خدمات سپاس‌گزاری و صدمات آن‌ها مورد نقد منصفانه قرار بگیرد.

خطیب جمعه کازرون گفت: مسوولان نقدها را با آغوش باز بپذیرند، اما این متفاوت است با آنکه فردی که مسوولیتی کلان در کشور داشته، امروز به طور ناصحیح صحبت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار