امام جمعه موقت شهر لار:نقش مقام معظم رهبری در بصیرت‌آفرینی برای آحاد جامعه در قضیه فتنه 88 و حماسه 9 دی را انکارناپذیر دانست و ادامه داد: حماسه انقلابی یوم‌الله 9 دی درس‌های بزرگی برای نسل‌های آینده دارد.
کد خبر: ۵۴۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 30 December 2017

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه(س) و با اشاره به شخصیت والای علمی و معنوی آن حضرت، اظهار داشت: وجود مرقد مطهر حضرت معصومه در شهر مقدس قم سبب شده تا این شهر به مرکز علوم دینی و فقهی در جهان اسلام تبدیل شود.

وی با تأکید بر بالابردن سطح معلومات در جوامع اسلامی، افزود: خواندن، نوشتن و حساب کردن برای بزرگسالان و بانوان که دارای نقشی فعال در جامعه دارند، مورد تأکید فراوان است زیرا که باعث رشد اقتصادی، پیشرفت اجتماعی و بالا رفتن کیفیت زندگی می‌شود.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قرارگاه نماز جمعه، قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است، تصریح کرد: یوم‌الله نهم دی به عنوان حماسه‌ای ماندگار همچون یوم‌الله دهه فجر و 22 بهمن در تاریخ کشور ایران ماندگار شد.

وی نقش مقام معظم رهبری در بصیرت‌آفرینی برای آحاد جامعه در قضیه فتنه 88 و حماسه 9 دی را انکارناپذیر دانست و ادامه داد: حماسه انقلابی یوم‌الله 9 دی درس‌های بزرگی برای نسل‌های آینده دارد.

رمضانی با بیان اینکه اصل شکل‌گیری حکومت اسلامی و تداوم آن هزینه‌های بسیاری به همراه داشته است، یادآور شد: تبعید 15 ساله امام خمینی(ره)، شکنجه ده‌ها نفر از شاگردان ایشان در زندان‌های ساواک، ترور بیش از 17 هزار نفر افراد بی‌گناه توسط گروهک منافقین، تقدیم 200 هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز، ایثارگر، قطع نخاع، شیمیایی در جنگ تحمیلی تنها بخشی از حمایت و خدمت ملت ایران به اسلام و ولایت است.

این استاد حوزه و دانشگاه با ابراز تأسف از وابستگی رژیم پهلوی به آمریکا، اسرائیل و بهائیت، افزود: امام خمینی(ره) توانست با پشتوانه مردم، ایران را مستقل و عزیز کرد.

امام جمعه موقت شهر لار با بیان اینکه این منطقی نیست افرادی که در انتخابات موفق به رأی‌آوری نشده‌اند به‌جای رجوع به مجاری قانونی، با ادعای واهی تقلب در انتخابات اقدام به اردوکشی خیابانی کنند، تصریح کرد: اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع)، توهین به خیمه‌های عزاداری، حمله به پایگاه‌های بسیج، ایجاد 8 ماه اختلال در کشور و هزینه تراشی برای نظام اسلامی جبران‌ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 اختلاف رقبای انتخاباتی نبود بلکه تقابل نظام سلطه و استکبار جهانی علیه ملت ایران بود، گفت: بزرگداشت نهم دی ماه یعنی، بزرگداشت عظمت و بصیرت انقلابی ملت ایران با دشمنان‌شناسی و حضور به‌موقع در صحنه است.

رمضانی با تمجید از حضور و اجتماع عظیم ملت ایران در حماسه 9 دی، ادامه داد: یادآوری و بازخوانی حماسه 9 دی برای شناختن ترفندهای دشمنان است.

امام جمعه موقت شهر لار با بیان اینکه جنگ نرم دشمن از جنگ نظامی بسیار خطرناک‌تر است، عنوان کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن اعتماد به نفس و امید به‌ویژه در بین جوانان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار