در آستانه وفات حضرت معصومه (س)، یادواره‌ 195 شهید دی ماه قزوین و حومهبا حضور مسؤولان و مردم شهیدپرور برگزار ‌شد.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در آستانه وفات حضرت معصومه(س)، یادواره‌ 195 شهید دی ماه قزوین و حومه در عملیات پیروزمندانه کربلای4 و پنج و سایر شهدای انقلاب با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران عصر امروز در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد.

در این یادواره حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه‌‌ شهر بویین‌زهرا اظهار داشت: شهدا رفتند تا امروز ما در آرامش و امنیت باشیم و در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی به مقام والای شهدا اشاره کرد و گفت: آن‌ها زنده‌اند و در نزد خداوند متعال روزی می‌خورند و بر اعمال انسان‌ها ناظر هستند.

امام جمعه‌ شهر بویین‌زهرا با بیان اینکه شهدا بعد از شهادت پاک می‌شوند، مطرح کرد: آن‌ها بعد از رسیدن به مقام شهید، بلافاصله وارد بهشت می‌شوند و از نعمات آن استفاده می‌کنند.

زرینه اضافه کرد: شهدا در بهشت می‌گویند ای کاش خانواده و مردم می‌دانستند که خداوند به شهدا چه مقامی می‌دهند به همین دلیل در مسیر جهاد و مبارزه با دشمنان بیشتر مصمم بودند.

وی گفت: امروز همه مردم باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند تا بتوانند با احیای اهداف آن‌ها، دین خود را نسبت به شهیدان ادا کنند.

امام جمعه‌ شهر بویین‌زهرا با اشاره به اینکه دشمنان از برپایی انقلاب اسلامی تاکنون علیه ایران توطئه و دسیسه‌های مختلفی را طراحی کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با اتحاد و وحدت یکدیگر توانستند نقشه‌های آن‌ها را خنثی کنند.

زرینه با اشاره به حماسه 9 دی ادامه داد: مردم کشور با بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان توانستند فتنه 88 را خنثی و نقشه آن‌ها را نقش بر آب کنند.

وی توضیح داد: حماسه 9 دی بیانگر نماد بصیرت و اتحاد مردمی بود که پشتیبان ولایت‌ فقیه هستند و به دشمنان اجازه خدشه‌دار کردن انقلاب اسلامی را نخواهند داد.

امام جمعه‌‌ شهر بویین‌زهرا تصریح کرد: تا زمانی که مردم ایران از ولایت‌ فقیه تبعیت کرده و پشت رهبر معظم انقلاب حرکت کنند، هیچ توطئه دشمن نمی‌تواند به موفقیت برسد.

گفتنی است در این یادواره یاد والدین شهدایی که طی سال‌های گذشته فوت کردند،گرامی داشته شد.

مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره فوق در گلزار شهدای قزوین حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار