فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجایی‌دشت:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجایی‌دشت الموت گفت: ۹دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود.
کد خبر: ۵۴۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 30 December 2017

به گزارش تابناک از قزوین،  مصطفی معصوم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حماسه 9 دی گفت: 9 دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.

وی خاطرنشان کرد: تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی، به زعامت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و اهتزاز پرچم رفیع ولایت‌مداری در مقابل بدخواهان و دگر اندیشان و فرصت‌طلبان بیگانه پرست، پیام مهم و ماندگار حماسه 9 دی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجایی‌دشت الموت گفت: حضور میلیونی و زمان‌شناسانه ملت ایران در راهپیمایی 9 دی سال 1388، برای همیشه تاریخ خود را به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند.

معصوم عنوان کرد: بدون شک این روز بزرگ یک نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌تر می‌کند، عمل به هنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهم‌ترین ویژگی 9 دی ماه است این ویژگی به حدی بزرگ بود که از نگاه رسانه‌های دوست و دشمن پنهان نماند.

این مسؤول در خصوص نقش رسانه‌های بیگانه گفت: در فتنه 88 بزرگ‌ترین نقش بر عهده رسانه‌های بیگانه بود که با حمایت خود از سران فتنه بسیاری از ساده‌لوحان را به خیابان‌ها کشاند اما حضور مردم در حماسه 9 دی آب پاکی را بر دست آن‌ها ریخت و نشان داد که هیچ‌گاه نمی‌توانند غلطی بکنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجایی دشت الموت تصریح کرد: 9 دی روز وحدت و همگرایی ملت است، روز هم صدایی ملت با رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی است، بنابراین بزرگداشت حماسه 9 دی، بزرگداشت روز وحدت ملی و انسجام اسلامی بر اساس آموزه دینی«تولی و تبری» است.

معصوم یادآور شد: 9 دی روز هم‌افزایی یاران انقلاب و روزی است که همگان به این درک، فهم و حقیقیت عظیم رسیدند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند، مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی‌افتد.

وی تأکید کرد: باتوجه به اینکه شرایط فعلی بسیار حساس و پیچیده است، بهترین فرصت مردم و روحانیون انقلابی هستند و تهدید بزرگ رگه‌هایی از نفوذ جریانی است که در برخی از نقاط در حال شکل‌گیری و سازماندهی بوده که با بصیرت مردم راه به جایی نمی‌برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار