خطیب جمعه آبیک:
خطیب جمعه شهر آبیک گفت: اگر مردم نباشند نظام در برابر دشمنی‌های سرسخت بیگانگان دوام نمی‌آورد اما باید گفت که جدا کردن مردم از نظام غیر ممکن بوده و امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۵۴۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر آبیک در مسجد ولیعصر(ع) این شهر، حماسه 9 دی را دفاع از ارزش‌های انقلاب ذکر کرد و اظهار داشت: فتنه‌گران با ادعای دروغ تقلب در انتخابات درصدد این بودند که بگویند نظام غیرقابل اعتماد است و به آن نباید اعتماد کرد در حالی که به آرای مردم که امانت مقدسی بوده دست برده و به این امانت خیانت کردند.

وی افزود: فتنه‌گران با خائن جلوه دادن نظام درصدد جدایی مردم از نظام بودند که این مسئله با هیچ صدمه‌ای قابل مقایسه نیست.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: امروز جریان حامی فتنه‌گران همان هدف شوم فتنه 88 را دنبال می‌کند و عوامل نفوذی در برخی پست‌های کلیدی، حساس، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری جا خوش کرده‌اند.

موسوی اضافه کرد: عوامل نفوذی با گرانی افسار گریخته، وارد بی‌رویه، قاچاق ارز و کالا، تولید فقر و ناداری، به تعطیل کشاندن کارخانجات و بیکاری جوانان درصدد جدایی مردم از نظام بوده و کار دشمن را برای براندازی نظام آسان می‌کنند.

وی دوام، قوام، ثبات و بقای نظام را به وجود مردم دانست و خاطرنشان کرد: اگر مردم نباشند نظام در برابر دشمنی‌های سرسخت بیگانگان دوام نمی‌آورد اما باید گفت که جدا کردن مردم از نظام غیرممکن بوده و امکان‌پذیر نیست.

خطیب جمعه شهر آبیک بیان کرد:مردم برای شکم انقلاب نکردند بلکه برای دین، معنویت، عزت، سربلندی و زیر یوق شرق و غرب قرار نگرفتن انقلاب کردند؛ مردم از نظام جدا نمی‌شوند همان‌گونه که از اسلام، قرآن، اهل‌بیت(ع) غدیر و عاشورا جدا نمی‌شوند.

موسوی افزود: اگر بی‌شرمی فتنه‌گران از حد بگذرد 9 دی دیگری خلق می‌شود و فتنه‌گران و حامیان آنان همانند اربابشان آمریکا هیچ غلطی نمی‌توان بکنند.

وی ادامه داد: طی پنج سال اخیر حتی یک‌بار هم از رئیس جمهور محکوم کردن فتنه شنیده نشده و منطق دولت این است که فتنه‌ای در کار نبوده، در حالی که طبق فرمایش رهبری دشمن فتنه‌گران را به وسط صحنه آورد.

امام جمعه شهر آبیک به 13 دی سالروز ارسال نامه تاریخی امام به گورباچف اشاره و اضافه کرد: امام در این نامه خطاب به رهبر شوروی بیان کرده بود که مشکل اصلی کشور شما مالکیت نیست بلکه عدم اعتماد واقعی به خدا است یعنی مشکل اصلی مبارزه طولانی و بیهوده با خدا به عنوان مبدأ هستی است.

موسوی در بخشی دیگری از خطبه‌ها وفات حضرت معصومه(س) را تسلیت گفت و مطرح کرد: این بانوی اسلام زمانی که به عشق دیدار برادرش امام رضا(ع) مشقت و سختی سفر را به جان خرید، کاروانی راه انداخت و وارد ایران شد و تا به ساوه آمد.

وی مطرح کرد: سربازان به کاروان حضرت معصومه(س) حمله کرده و بسیاری از برادران ایشان را به شهادت رساند که بر اثر مصیبت حضرت سخت بیمار شد و فرمود که مرا به قم ببرید.

خطیب جمعه شهر آبیک افزود: حضرت معصومه(س) 17 روز زنده بودند که پس از آن دار دنیا را وداع گفته و چون محرمی نداشتند تصمیم گرفتند پیرمرد مؤمن را برای تدفین ایشان بیاورند.

موسوی ادامه داد: در این هنگام دو مرد نقابدار بر سر حضرت معصومه(س) حاضر شده، نماز خواندند و جسم مطهر ایشان را تدفین کردند.

وی اضافه کرد: پس از شهادت امام رضا(ع) از امام جواد(ع) در خصوص آن دو مرد نقابدار پرسیدند که حضرت فرموده بود پدرم امام رضا(ع) و جدم امام موسی‌کاظم(ع) بودند که عمه‌ام را دفن کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار