روانخواه:
امید روانخواهسرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: اعتراضات هواداران منطقی به نظر نمی‌رسید و آنها هواداران واقعی سپیدرود نبودند.
کد خبر: ۵۴۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 30 December 2017

به گزارش تابناک رضوی؛ امیدرضا روانخواه پس از شکست برابر مشکی‌پوشان در نشست خبری گفت: باید ابتدا نگاهی به پیش از این بازی کنیم. ما آهویی را در پست دفاع آخر نداشتیم و با مصدومیت از او بازی گرفتیم و ذخیره‌ای نیز برای او نداشتیم و مجبور بودیم از او در ترکیب خود استفاده کنیم اما این بهانه‌ای برای شکست ما نیست. از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام. عقیده دارم اگر در این بازی شایستگی پیروزی را نداشتیم اما لایق شکست نیز نبودیم. برد و باخت در فوتبال امری طبیعی است و من به تیمم ایمان دارم و تلاش خواهیم کرد سپیدرود را در لیگ نگه داریم.


وی در خصوص عملکرد داور نیز گفت: داوری این بازی مشکلی نداشت و به کادر داوری خسته نباشید می‌گویم.


سرمربی تیم سپیدرود در خصوص واکنش شدید هواداران پس از شکست گفت: این واکنش هواداران بسیار عجیب بود و به نظر اتفاقات عجیبی می‌افتاد. ما پس از هفته‌های طولانی هفته گذشته موفق به کسب پیروزی شدیم و اکنون در بازی خارج از خانه در مقابل تیمی که نیم فصل اول موفق به شکست ما در رشت شده بود باختیم. هواداران باید شرایط تیم ما را درک کنند چرا که ما در نیم فصل دوم برای قهرمانی نیامدیم و برای ماندن در لیگ آماده شده‌ایم. این بسیار مهم است آنها شرایط را درک کنند اما من فکر می‌کنم این واکنش هواداران طبیعی نیست و جهت گرفته از سمت افرادی است که هوادار این تیم نیستند.


روانخواه همچنین در حالی که آماده به پاسخگویی به سوال در رابطه با منبع این جهت‌گیری‌ها بود صحبت‌هایش از طرف مدیر رسانه‌ای این تیم قطع شد و اجازه به ادامه دادن کنفرانس نیافت.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار