مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر بصیرت و آگاهی مردم مقابل نقشه‌های جدید طراحی شده دشمنان ، گفت : حفظ انسجام ملی توطئه استکبار جهانی را بی اثر می کند.
کد خبر: ۵۴۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 30 December 2017

به گزارش تابناک : سردار یدالله جوانی روز شنبه در آیین اجتماع مردم سمنان به مناسبت گرامیداشت 9 دی در میدان امام خمینی (ره) شهرستان سمنان افزود : دشمن سال‌های متمادی در تلاش است تا هویت دینی، اسلامی و انقلابی مردم ایران از بین ببرد.
وی با تاکید بر این که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فتنه 88 بزرگترین توطئه علیه کشور در چند دهه گذشته بود، اظهارداشت: وقتی دشمن همه تیرهایشان از ترورها، بمب‌گذاری‌ها و جنگ هشت سال به خطا رفت، برای از بین بردن انقلاب اسلامی برنامه دراز مدت و طرح نفوذ و تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داد.
وی ادامه داد : دشمن در طراحی نقشه جدید خود برای نابودی ایران، ملت را نشانه گرفت و آنان به جای سرمایه‌گذاری در بخش نظامی و تجهیز سلاح مرگبار به سراغ شبکه های اجتماعی، ماهواره و شبیخون فرهنگی رفته اند.
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که برخی آگاهانه و ناآگاهانه در فتنه 88 در پیاده‌سازی نقشه دشمن با آنان همراه شدند، اضافه کرد: کودتای طراحی شده آمریکا در ایران از جنس انقلاب‌های رنگی و کودتای مخملی در قرقیزستان، اوکراین و گرجستان بود.
وی با اشاره به این که دشمن چیزی جز نابودی ایران را نمی‌خواهد، گفت : امروز نظام سلطه و متحدان آنان درمنطقه به خاطر پیروزی‌ها به دست آمده توسط محور مقاومت متزلزل تر از همیشه است.
سردار جوانی ادامه داد : در فتنه 88 افرادی با متهم کردن نظام اسلامی و ولایت فقیه و بهانه تقلب در انتخابات، به دنبال این بودند تا مردم با شعار واهی حق خواهی و حق‌طلبی رأی خود مقابل نظام قرار دهند.
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی 88 ، باطل کننده جادوی فتنه آمریکایی- صهیونیستی بود.
وی با بیان این که دشمن به دنبال گرفتن اتحاد و وحدت مردم است، اضافه کرد : حل مشکلات کنونی جامعه به دست مسوولان و مردم، نیازمند تقویت روحیه جهادی است.
راهپیمایی 9 دی 1388 در واکنش به بی حرمتی برخی در روز عاشورا و هتک حرمت سید الشهدا (ع) و آرمان های انقلاب اسلامی با حضور با شکوه مردم برگزار شد.
در تقویم جمهوری اسلامی، 9 دی ماه به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار