مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با توجه به فتنه‌ها و توطئه‌هایی که در کشور توسط دشمنان ایجاد می‌شود می‌توان با قاطعیت گفت که استکبار راس‌ همه فتنه هاست.
کد خبر: ۵۴۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 30 December 2017

 

به گزارش تابناک اردبیل،‌ حجت‌الاسلام نجات فیاضی با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: در حال حاضر در دنیا دو جبهه استکبار و مقاومت در تقابل با یکدیگر هستند به طوری که جبهه استکبار به رهبری آمریکا  و اذناب آن ها که عده‌ای از غرب و عده‌ای از شیوخ‌نشینان عرب هستند مدیریت شده و مدیریت جبهه مقاومت نیز در دست نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در طول 38 سال این دو جبهه در تقابل هم بوده‌اند، افزود: وقتی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دو ابرقدرت شرق و غرب در هم شکستند این دو جبهه با یکدیگر تقابل شدید پیدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در این تقابل راهبرد استکبار بهره‌گیری از تمامی توان و ظرفیت‌ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود تا از این طریق زمینه براندازی نظام را فراهم کند.

فیاضی گفت: تجربه‌ها، توطئه‌ها، اقدامات، طرح‌ها و تئوری‌های مختلفی از سوی استکبار جهانی در این مدت بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد اما در این مسیر نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

تقویت جبهه مقاومت سبب ایجاد توطئه‌های دشمنان شد

وی افزود: از سوی دیگر این دشمنان همیشگی نظام مشاهده کردند که زمینه اندیشه‌ای به نام اندیشه مقاومت به رهبری ایران گسترده شده و روز به روز تقویت می‌شود که با مشاهده این شرایط دست به توطئه‌های مختلفی زدند اما باز نتوانستند موفق شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: به دنبال شکست در حوزه‌های مختلف در نهایت در سال 88 این دشمنان همیشگی نظام جمهوری اسلامی ایران تئوری فتنه را به کار گرفتند.

فیاضی گفت: به اذعان خود فتنه‌گران، دشمنان و غرب در سال 88 برای پیاده کردن توطئه‌ها و  نقشه‌های خود اسم رمزی به نام انتخابات پیدا کرده‌ و تقلب را بهانه قرار دادند تا در مقابل جبهه مقاومت ایستادگی کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند.

اصلی‌ترین هدف دشمن از فتنه سرنگونی نظام بود

وی اصلی‌ترین اهداف دشمنان از فتنه را سرنگونی و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: در این مسیر تقلب در انتخابات به عنوان اسم رمزی برای ایجاد اعتشاش و آشوب و در نهایت سرنگونی نظام به کار گرفته شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: فتنه 88 برگرفته از بساط ضدانقلابی استکبار بود که در آن ائتلاف غرب با آشوبگران داخل کشور، قصد آسیب به اصل ولایت فقیه را داشتند که در این میان مردم ولایتمدار و حسینی با خلق هوشمندانه حماسه 9 دی پاسخ دشمن را دادند و بصیرت معنوی خود را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نظام سرمایه‌داری نیست، این انقلاب نظام‌مند، برگرفته از خون شهدای کربلا و 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بوده که در راس آن ولایت مطلقه فقیه است و اندیشه و تفکر مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی توطئه‌های کشور که توسط استکبار طراحی شده نقش به سزایی داشته است.

راه شهدای مدافع حرم ادامه راه حماسه 9 دی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: شکست سخت دشمن در حماسه 9 دی، سبب شکل‌گیری گروه تفکیری داعش شد که جوانان و مدافعان حرم با دفاع از حرم اهل بیت(ع)، با الگوبرداری از ایثارگران و رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس، امنیت را در کشور تثبیت کردند و به معنای واقعی راه شهدای مدافع حرم ادامه راه حماسه 9 دی بود.

فیاضی بیان کرد: فتنه‌گران ماهیت ضدانقلابی و قدرت‌طلبی خودشان را در فتنه 88 نشان دادند و اثبات کردند که ریشه ایمانی ندارند و در این فتنه قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند که همین نیت سبب حصرشان شده است و شبیه سازی انقلاب اسلامی، تفکر استکبار و غرب بود که بازیگران داخلی نسبت به ایجاد این موضوع پافشاری می کردند که با هوشیاری مردم انقلابی مواجه شدند و تفکر ضدانقلابی غرب را سرنگون ساختند.

وی حماسه 9 دی را ادامه راه شهدای کربلا دانست و گفت: ابعاد و زوایای مختلف فتنه 88 به جوانان و نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی بازگویی شود و تبیین اصل ولایت مطلقه فقیه و بصیرت‌افزایی ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم براندازی دشمن انجام پذیرد و در این میان به کارگیری استعداد و ظرفیت‌های بسیج ضروری است و انقلاب اسلامی قدرتمندترین ابزارهای دفاعی را در راستای حفظ و صیانت از مرزهای ایمانی و خاکی را دارد.

حماسه 9 دی مانع ایجاد شکاف بین مردم و نظام شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: مردم انقلابی، با حماسه آفرینی که در 9 دی با هوشمندی و آگاهی برگرفته از مکتب حسینی داشتند مانع ایجاد شکاف بین رهبری و مردم شدند و دشمن شناسی از رکن اساسی است که مردم با بصیرت، در زمان مناسب نسبت به خنثی کردن اهداف پلید دشمن به پا خواستند و این موضوع نیز، سبب متفاوت ساختن انقلاب اسلامی در بین انقلاب‌های دیگر شد.

فیاضی با اشاره به مردمسالاری دینی حاکم در کشور بیان کرد: حکومت مردمسالاری دینی در مقابل دموکراسی غربی بی‌بدیل و کم‌نظیر بوده که با شرکت 40 میلیونی مردم حاکم شد و براساس خواسته عمومی مردمسالاری دینی و حاکمیت دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه‌ساز شد و به دنبال این امر دشمنان رفتار نانجیبانه‌ای انجام داده و این مردمسالاری دینی را زیر سوال بردند.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری از ابتدای نظام جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات در کشور براساس مردم‌سالاری دینی و دموکراسی به پیش رفته و برگزار شده و بنابراین رفتار نانجیبانه‌ای انجام دادند و تقلب را مطرح کرده و خواستند مشروعیت آن و دموکراسی موجود در انتخابات را زیر سوال ببرند که بر این اساس مقام معظم رهبری رفتار نانجیبانه را در قبال فتنه‌گران مطرح کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) که فرموده‌اند هر جامعه‌ای بصیر باشد هیچ هجمه‌ای نمی‌تواند در مقابل آن جامعه موفق شود، گفت: حتی در طول تاریخ انبیا و معصومین نیز حاکمیتی به عنوان حاکمیت دینی همچون نطام جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته است چرا که 40 سال حاکمیت دینی در یک ملت بی نظیر و بی‌بدیل است که امام این کار را به دلیل اینکه مردم در کنار رهبری بودند، انجام داد.

تحریم اقتصادی و جنگ نرم دو راهبرد جدید دشمنان برای ایجاد فتنه

فیاضی اظهار کرد: با توجه به حاکمیت دینی و اقتدار موجود در کشورمان فتنه تمام نشده و دشمنان فتنه‌ها را ادامه می‌دهند که می‌توان فتنه‌های آینده را در دو جنبه اقتصادی و جنگ نرم پیش‌بینی کرد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه اقتصادی تصریح کرد: دشمن این راهبرد را در قالب تحریم‌های اقتصادی دنبال می‌کند که با توجه به این امر مقام معظم رهبری مقوله اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده و تاکید اساسی بر آن دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در قالب فرهنگی نیز دشمنان در قالب جنگ نرم به میدان آمده‌اند و با از بین بردن ارزش‌های ایرانی و اسلامی می‌خواهند تنشی بین خانواده‌ها ایجاد کنند و از این طریق به جامعه نفوذ کرده و فتنه جدید ایجاد کنند اما در این مسیر نیز موفق نمی‌شوند.

فیاضی اظهار کرد: این انقلاب از سرمایه‌های عظیم مردمی برخوردار است که در آن مکتب عاشورا، اندیشه شهدا و باورهای دینی نهادینه شده که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند جسارت تعرض به نظام جمهوری اسلامی را داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار