کد خبر: ۵۴۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 31 December 2017

وزیر سابق اطلاعات گفت: کمیته صیانت از انتخابات ۶ ماه قبل از انتخابات سال ۸۸ رقم خورد و هدفشان این بود که در صورت پیروزی در انتخابات آن را به نام خود ثبت کنند و در صورت شکست در انتخابات، توهم تقلب را در ذهن‌ها ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی صبح امروز در راهپیمایی مردم رشت در سالروز حماسه 9 دی، مقام معظم رهبری جلساتی را با نمایندگان کاندیدای معترض انتخابات سال 88 برگزار کردند گفت: ما تصور می‌کردیم آن‌ها پس خروج از آن جلسه دست از فتنه برمی‌دارند اما نفوذ دشمن در آن‌ها بالا بود.

اهم اظهارات وزیر سابق اطلاعات را بخوانید؛

* جای تاسف دارد که امروز افرادی که یک دهه یا دو دهه مسئول نظام بودند نقش اپوزیسیون نظام را ایفا می‌کنند. نفوذ هدفش آن است تا در میان مسئولان و مردم رسوخ کرده و محاسبات آن‌ها را نسبت به انقلاب اسلامی دچار اختلال کرده و در دل ‌آن‌ها تشکیک ایجاد کند.

* تحریم‌ها به‌هیچ وجه نمی‌تواند باعث ایجاد خلل در مسیر نظام شوند. امروز مسئولان نباید با اقتصادمقاومتی بازی کنند و اگر با جدیت به آن بپردازند مشکلات قابل حل است.به گفته مسئولان دولتی نقدینگی کشور در چندسال اخیر 5 برابر شده است. امروز آقایان باید پاسخ دهند که با وجود این امکانات چرا اقدامی انجام نمی‌دهند.

* دشمن به دنبال طراحی فتنه‌ای پیچیده تر از سال 88 است. فتنه جدید بر محور اقتصاد طراحی می‌شود و خشونت‌های سال 88 در آن دیده نشده و سبب ایجاد شک در مردم می‌شود. دشمن از یک سال و نیم قبل از انتخابات 88 به‌دنبال ایجاد فتنه بود. دشمن در سال 88 با ارتباط‌گیری با رسانه‌هایی که اصلاح‌طلبی آمریکایی را دنبال می‌کنند به‌دنبال تحقق فتنه‌ای با خواسته‌های آمریکا بود.ملت ایران باید امروز با دقت، فضای مجازی را تحت نظر خود داشته باشد زیرا این فضا ابزاری برای پیشبرد طراحی‌های دشمن شده است.

* در سال 88 با بهره‌گیری از جوانان حزب‌اللهی موفق به خنثی‌سازی فتنه فضای مجازی شدیم. متاسفانه امروز افرادی با عدم اعتماد به نیروهای حزب اللهی سبب زمین خوردن جوانان انقلابی شدند.

*کمیته صیانت از انتخابات 6 ماه قبل از انتخابات سال 88 رقم خورد و هدفشان این بود که در صورت پیروزی در انتخابات آن را به نام خود ثبت کنند و در صورت شکست در انتخابات، توهم تقلب را در ذهن‌ها ایجاد کنند. آن‌ها بعد از دستگیری شلوارشان را خیس کرده بودند اما می‌بینیم دست پرورده انقلاب، فردی مانند شهید حججی است که در زمان اسارت خم به ابرو نیاورد.

* علت عدم همراهی این خواص با مردم، حقوق‌های نجومی و امثال آن بود که سبب می‌شد نتوانند در مقابل دشمن بایستند. دشمن با استفاده از عوامل داخلی اقدام به ایجاد فتنه می‌کند. ملت باید همواره هوشیاری خود را حفظ کند و بداند حتی اگر عده‌ای به‌دنبال ایجاد معضل باشند، باز هم مشکلات با تدبیر مقام معظم رهبری برطرف می‌شود.

هنجارشکنان فتنه جدید، شایسته اشد مجازات هستند

ایسنا نوشت:

آیت الله"سیداحمد خاتمی در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در جمع مردم کرمان گفت: کسی که می گوید رییس قوه قضائیه غاصب است، معنای حرفش تعریض به ولایت است، رییس قوه قضائیه منصوب ولایت است و اگر ایراد و اشکالی دارید، انتقادات سازنده را راحت مطرح کنید. زیر سوال بردن کلیت نظام و نیروهای مسلح و شورای نگهبان کار ضدانقلاب است. نان و نمک نظام را خورده، اکنون حرف هایی می زند که حرف ضد انقلاب است، خط ما این است و تند و کُند نمی رویم. نمی گویم انتقاد نداشته باشید.

وی افزود:باید نقد سازنده باشد. مردم بیدار باشید، می خواهند حریم نظام را بشکنند. میدان به آنها ندهید. باید همراه با ولایت باشیم. خط ما در فضای غبارآلود فقط خط ولایت است. انقلاب اسلامی ماندنی است و پیشگویی های صادق می گوید فرودگاه نهایی این انقلاب ظهور بقیه الله الاعظم(عج) است.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه تعداد اندکی از جمعیت قم در روز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند، تصریح کرد: اعلام می کنم ضدانقلابی که در این ماجراها بودند، به خصوص آنها که در مشهد در جوار مرقد امام رضا علیه السلام شعارهای هنجارشکن دادند، شایسته اشد مجازات هستند.

فتنه ۸۸ تمام شد ولی فتنه‌های جدید دشمنان در راه است

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم تاکید رهبری بر بصیرت برای لحظه‌شناسی و شناخت از دیروز و آینده نگری را مورد اشاره قرار داد و افزود: فتنه 88 تمام شد ولی فتنه‌ها همچنان باقی است، فکر نکنیم پرونده فتنه بسته شده است لذا باید بصیرت را روز به روز بیشتر کنیم تا پاسخگوی فتنه‌های بعدی باشیم.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: باید با وحدت و همدلی همه آحاد مردم بتوانیم در برابر توطئه‌های نظام ایستادگی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار