رئيس ايستگاه شماره 3 سازمان آتش‌نشانی قزوين خبر داد
رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداری قزوين گفت: تصادف شديد یک دستگاه پیکان وانت و کامیون در جاده اقبالیه قزوین یک مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۵۴۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 31 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، علیرضا رحمانی اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه 125 در ساعت 15 دقیقه بامداد روز پنج شنبه هفتم دی ماه سال جاری از تصادف شدید بین یک دستگاه خودروی پیکان وانت و کامیون در جاده اقبالیه قزوین ـ تقاطع نسیم شمال خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بی درنگ آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه مولوی و 6 نواب را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه کامیون بنز و خودروی پیکان وانت در محل تقاطع نسیم شمال و جاده اقبالیه با یکدیگر برخورد کرده و در ادامه خودروی بنز پس از برخورد با تیر چراغ راهنمایی واقع در این محل متوقف می‌شود.

رئیس ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ثانویه و قطع جریان برق و سوخت خودروها صحنه حادثه را ایمن‌سازی و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده به کار کردند.

رحمانی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، افزود: تنها مصدوم این سانحه، راننده خودروی پیکان وانت بود که قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط مردم از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس شد.

این مسؤول مطرح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و انتقال خودروها از مسیر جاده با تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به مأموریت خود خاتمه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار