مدیرکل راه و ترابری استان سمنان;
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت:: احداث آزاد راه حرم تا حرم قطعه گرمسار - سمنان به یکهزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۵۴۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 31 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدعبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان آغاز این طرح را از ماه شهریور سال جاری اعلام کرد و گفت : این بزرگراه با همکاری وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء، حداکثر به مدت 40 ماه به بهره‌برداری می رسد.


وی اظهارداشت: این طرح می‌تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای، کاهش هزینه‌های سوخت، کم کردن مسافت، پایین آمدن زمان مسافرت و حمل بار و آسایش و رفاه زایران حرم رضوی (ع) و حضرت معصومه (س) ایجاد کند.


وی تصریح کرد : محور حرم تا حرم از طرح های مهم ملی است که بیش از 70 درصد آن از محورهای مواصلاتی استان سمنان عبور می کند.


نژاد صفوی ادامه داد : با اجرای این طرح بیش از 80 کیلومتر از مسیر حرم تا حرم کاهش می یابد و این امر در افزایش رفاه اجتماعی و کاهش تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان تاثیر شایانی دارد.


مدیرکل راه و ترابری استان سمنان اضافه کرد : محور حرم تا حرم می تواند ظرفیت تردد در محورهای استان سمنان را به بیش از 30 میلیون نفر در سال افزایش دهد و با اجرای این طرح های کلان در افزایش اشتغال و رونق کسب کار مردم نیز می توان اقدام کرد.


وی تصریح کرد : آزاد راه حرم تا حرم یکی از طرح های مهم راهسازی کشور است که باید با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی عملیاتی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار