نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمتگزاری به اسلام خسارت ندارد و آن چیزی که محتوا دارد اسلام و صراط مستقیم است.
کد خبر: ۵۴۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 01 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان،آیت  الله مصطفی علماء در چهارمین دوره جامع خدمتگزاری به اسلام خسارت نداردآموزشی _. تهذیبی مدرسین، رابطین و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت استان کرمانشاه گفت: ابلاغ و رساندن یک کلمه قرآنی است که اصل این کار به عهده پیامبر (ص) بود و این رسالت امروز به عهده علما و مبلغین اسلام است.

وی با اشاره به این واقعیت که همه پیامبران با زبان روز خود آشنا بودند و حتی معجزات آن‌ها هم بر اساس مسائل روز بوده است، افزود: امروز دشمنان دین و شریعت از جدید‌ترین شیوه‌ها و امکانات برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند و ما هم وظیفه داریم با زبان روز و شیوه‌های جدید آشنا باشیم و با آن‌ها مقابله کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: یکی از وظایف اصلی همه ما آگاهی دادن و بصیرت دادن به مردم است و امروز فضای مجازی ظرفیت خوبی برای این کار دارد که البته فضای مجازی هم مضراتی دارد و هم منافعی، از طرفی فضای شایعه پراکنی در آن رونق دارد و از طرفی باعث آگاهی بخشی به انسان‌ها می‌شود و انسان خود باید با تفکر و بصیرت از مطالب آن استنباط کند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: اینکه امام خمینی (ره) تاکید داشت حوزه و دانشگاه با هم همکاری و تعامل داشته باشند به این خاطر است که این‌ها قشر، متفکر و تاثیرگذار در جامعه هستند و می‌توانند مردم را بیدار و به آن‌ها بصیرت دهند.

وی افزود: دنیای امروز دنیای پیچیده‌ای است و دشمنان هر لحظه رنگ عوض میکنند مثل آمریکا که سالهاست سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران به وضع کرده است و امروز می‌گوید من دلسوز و پشتیبان مردم ایران هستم.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: جوانان ما بالاترین سرمایه‌های کشور هستند و باید آگاه و بیدار باشند و وظیفه همه ماست که بر اساس علم و آموزه‌های دینی برای جوانان استدلال کنیم و مسیر را به آن‌ها نشان دهیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار