مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: اختلال ایجاد شده در دستگاه‌های افزایش اعتبار من‌کارت‌ها، به دلیل ارتقا سیستم امنیتی این دستگاه‌ها در اتصال به بانک‌ها بوده‌است.
کد خبر: ۵۴۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 02 January 2018

اختلال در دستگاه‌های افزایش اعتبار من‌کارت‌ها

به گزارش تابناک رضوی، روز گذشته مردم مشهد با مراجعه به برخی از پایانه‌های فروش شارژ من‌کارت با وجود اختلال در دستگاه‌ها مواجه شدند. به‌طوری‌که بعضی از مسافران امکان شارژ من کارت خود را به دست نیاورده و مجبور به پرداخت نقدی بهای خدمات اتوبوسرانی شدند.


محمد جواد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به قطعی برخی دستگاه‌های افزایش اعتبار من کارت در سطح شهر، اظهار کرد: روال افزایش اعتبار من کارت به دلیل تغییراتی در امنیت حساب‌های بانکی متصل به دستگاه‌ها بوده است.


وی با بیان اینکه این مشکل از دیروز ایجاد شده است، افزود: امروز گزارش مشکل نداشتیم و اگر بعضی نقاط دستگاه‌ها هنوز غیرفعال هستند به دلیل انجام این تغییرات است.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد همچنین در خصو ص تابلوهای اعلان زمان انتظار در ایستگاه‌های اتوبوس گفت: این تابلوها مدتی غیرفعال بود و فقط شماره خطوط را نمایش می‌داد.
وی ادامه داد: با این حال حدود یک هفته است که مجددا این دستگاه‌ها فعال شده‌اند و زمان رسیدن اتوبوس را نمایش می‌دهند.


رجاییان گفت: در سطح شهر نزدیک به سه هزار دستگاه اتوبوس وجود دارد که حدود 200 ایستگاه به تابلوهای اعلان زمان انتظار مجهز هستند.
وی با بیان اینکه نصب و رسیدگی به این دستگاه‌ها هزینه زیادی را بر سازمان‌های وابسته به شهرداری تحمیل می‌کند، افزود: امکان تجهیز همه ایستگاه‌ها به این دستگاه وجود ندارد.


به گفته رجاییان مردم مشهد برای اینکه از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مطلع شوند، می‌توانند با نصب نرم‌افزار موبایلی «نقشه همراه مشهد» از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه آگاهی یابند.
گفتنی است که پیش از این علی‌اصغر نیشابوری، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به خبرنگار فارس در مشهد گفته بود که تا پایان امسال امکان نمایش زمان انتظار برای اتوبوس‌ها به صورت نرم‌افزار موبایل فراهم خواهد شد. البته نیشابوری گفته بود که برای این منظور  شهرداری نرم‌افزار دیگری را طراحی خواهد کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار