به همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم و برخی از نهادهای فرهنگی و تشکل های خودجوش مردمی، آثار هشتمین جشنواره فیلم عمار در قم اکران می شود.
کد خبر: ۵۴۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 02 January 2018

به گزارش تابناک قم، محمد آمره گفت: اکران ها از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه در سالن همایش های شهرداری قم انجام می شود و در هر روز بین ۳ تا ۴ فیلم کوتاه در ژانرهای داستانی، مستند و انیمیشن به نمایش در می آید.


مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه در سال های گذشته نیز سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در برگزاری این جشنواره در استان قم مشارکت داشته است، گفت: افتتاحیه این دوره بعد از اقامه نماز مغرب و عشا امشب با حضور و سخنرانی یکی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی که مدتی اسیر گروه داعش نیز بوده است، برگزار می شود و اختتامیه نیز جمعه شب در همین مکان خواهد بود.


وی همچنین با بیان اینکه شاخصه مهم جشنواره عمار، مردمی برگزار شدن آن است، افزود: خوشبختانه سال به سال استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان از این جشنواره بیشتر می شود و این مساله به خاطر رویکردها و سیاست گذاری های درست و مردمی آن است که از این منظر با دیگر جشنواره ها متفاوت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار