نهادهای مختلف خراسان رضوی در بیانیه ای با محکوم کردن اغتشاشگران و حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی، از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی امروز دعوت کردند.
کد خبر: ۵۴۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 04 January 2018

به گزارش تابناک : استانداری خراسان رضوی، اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و سازمان دانش آموزی استان در بیانیه های جداگانه با محکوم کردن اقدام اخلالگران امنیت و عوامل ایجاد ناآرامی های اخیر حضور گسترده قشرهای مردم را در راهپیمایی امروز خواستار شدند.


در بخشی از این بیانیه ها آمده است: با توجه به سوء استفاده دشمنان این مرز و بوم از اعتراضات مردمی و به اغتشاش کشاندن این اعتراضات در روزهای اخیر، با حضور حداکثری در راهپیمایی مردمی این هتک حرمتها را پاسخ می دهیم و حمایت قاطع خود را از ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان کشور اعلام می کنیم.

در این بیانیه ها همچنین آمده است : در این روزهای حساس ،با تدبیر و همه توان اجازه سوء استفاده به دشمنان قسم خورده نظام را نخواهیم داد و چون سیلی خروشان در نهایت همدلی برای خنثی کردن توطئه های دشمن واعلام انزجار از آنان بار دیگر به صحنه خواهیم آمد.

در این بیانیه ها از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خواسته شده است با حضور حماسی در مراسم راهپیمایی امروز و اعلام برائت از حرمت شکنان حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه و آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان اعلام کنند.

این راهپیمایی در مشهد و بسیاری از شهرستان های خراسان رضوی ، امروز پنجشنبه 14 دی برگزار می شود.

راهپیمایی در مشهد مقدس ساعت 9 صبح از میدان شهدا تا حرم رضوی انجام می شود .
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار