اقشار مختلف آذربایجان به ویژه تبریز امروز با حضور در راهپیمایی برائت از آشوبگران، ضمن اعلام همبستگی با آرمان‌های انقلاب و ولایت، بار دیگر ثابت کردند مشکلات اقتصادی تأثیری بر ولایت‌مداری و دفاع آنها از انقلاب‌شان ندارد.
کد خبر: ۵۴۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 05 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، اگرچه بخشی از مردم این روزها از اقتصاد کشور گله‌مند هستند و معتقدند که دولت در عمل به وعده‌های خود، رفع فقر و مبارزه با گرانی صادق نبوده است اما تاکید دارند که این مشکلات نباید موجب شود تا تجمع و اعتراضات به حق آنها تبدیل به آشوب‌های خیابانی شود که نه تنها شرایط را برای احقاق حق آنها از بین می‌برد بلکه زمینه را برای از بین بردن امنیت و محقق شدن نقشه‌های دشمنان کشورمان مهیا می‌سازد.

از این‌رو مردم خط خود را از کسانی که مورد توجه خارج‌نشینان قرار گرفته‌اند، جدا کرده و بسیاری از مردم که نسبت به وضعیت گرانی‌، بیکاری و رکود معترض بودند، با مشاهده شعارهای سیاسی، براندازانه و اقدامات آشوبگرانه در این تجمعات، ترجیح داده‌اند که با شعاردهندگان همراه نشوند و مطالبات خود را از طریق صحیحش دنبال کنند.

از سوی دیگر ملت آذربایجان تاکید دارند که باید با آشوب‌طلبان و فتنه‌انگیزان مقابله و ریشه‌های این آشوب شناسایی شود.

پرچم سه رنگ ایران اسلامی زینت‌بخش تجمع

ملت آذربایجان امروز در تجمع و راهپیمایی برای محکومیت فتنه آشوبگران در چند شهر کشور، با در دست داشتن پرچم ایران و عکس‌هایی از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ندای «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آشوب‌گر»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، «فتنه‌گر حیا کن کشور را رها کن» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سردادند.

مردم آذربایجان امروز بار دیگر با حضور غیرتمند و باشکوه خود طی راهپیمایی دشمن‌شکن بر فتنه‌گران و باقیماندگان فتنه 88 اتمام حجت کردند.

راهپیمایی‌ مردم تبریز امروز بعد از اقامه نماز جمعه تبریز از مصلای امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت تبریز برگزار شد.

مردم تبریز با سردادن شعار، مرگ بر فتنه‌گر/ خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است/ آذربایجان اویاخدی،انقلابا دایاخدی/ این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده/ «آذربایجان جانباز، خامنه‌ای دن آیریلماز»/ خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست/ و مرگ بر آمریکا،آمریکا در چه فکری آذربایجان حسینی/علمدار ولایت بسیجیان فدایت، مرگ بر آل سعود، تبریزلی‌لر قان وئرر ولایت جان وئرر بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

خالقان قیام 29 بهمن 56 تبریز، امروز برای دومین بار در دی ماه امسال همراه فرزندان خود با اجتماع در میدان ساعت تبریز، با شعار مرگ بر منافق فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، خاطره آن سال‌ها را زنده کردند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :