هوشیاری مردم در مقابل اغتشاش گران از مهمترین بخش های سخنرانی خطیب جمعه امروز فارس بود.
کد خبر: ۵۴۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: حجت الاسلام شاکری امام جمعه مهر با محکوم کردن حرکات ساختار شکنانه اخیر گفت: این حرکات که توسط بیگانگان طراحی شده بود برای زیر سئوال بردن ارزش‌های نظام و ملت صورت گرفت.
****************************
حجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت وراوی گفت: دشمنان قسم خورده ایران بدانند ملت بصیر برای استواری دین وکشورشان مقابل هرگونه حتاکی و هنجارشکنی می‌ایستند.
****************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه بهمن امنیت را اولویت نخست کشور دانست و افزود: رفع مشکلات مردم در سایه امنیت و آرامش ممکن است.
************************
حجت الاسلام ربانی شیرازی امام جمعه زرقان گفت: مردم باید با دقت و بصیرت مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند و اجازه دخالت به بیگانگان را در مسائل کشور ندهند.
*************************
حجت الاسلام دشتکی امام جمعه اشکنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با هواداری از اغتشاشگران به دنبال ضربه زدن به نظام بودند که با حضور به موقع و اگاهانه ملت ایران همه نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شد.
******************************
حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا گفت: مردم بصیر وآگاه ایران بار دیگر فتنه را خنثی کردند و اجازه دخالت دشمنان در امور کشور را به بیگانگان ندادند.
********************************
برپایی نماز جمعه در مصلا‌های فارسحجت الاسلام قاید امام جمعه موقت بنارویه رمز موفقیت ایران را در سال‌های گذشته پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ اتحاد اعلام کرد.
******************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد گفت: هوشیاری و بصیرت مردم باعث شد توطئه‌ی جدید دشمنان ایران نقش بر آب شود.
*****************************
حجه الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان گفت: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که هر گونه تحریک یا عملی که بر علیه آرمان‌های انقلاب انجام بگیرد موجب وحدت بیشتر مردم خواهد شد.
******************************
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست گفت: مردم انقلابی ایران با خروش خود به استکبار جهانی نشان دادند ارزش‌های انقلاب اسلامی خط قرمز آن‌ها است
******************************
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم گفت: مشکلات اقتصادی نباید موجب ایجاد بی نظمی و ناآرامی در کشور شود و اعتراضات باید در چهارچوب قانون بیان شود.
******************************
حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز از حضور میلیونی ملت ایران، در اعتراض به اغتشاشات اخیر قدردانی کرد و از مسئولان خواست هرچه سریعتر برای رفع مشکلات اقتصادی اقدام کنند.
*****************************
حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند گفت: اعتراض حق مردم است، اما از مجاری قانونی و باید مراقب سوء استفاده دشمنان و برخی افراد سود جو از این اعتراضات هم بود.
**********************
حجت الاسلام رستگار امام جمعه سیدان گفت: عده‌ای عناصر سلطنت طلب و ضد انقلاب از اعتراض مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کردند و قصد ضربه زدن به نظام را داشتند که با هوشیاری مردم این توطئه خنثی شد.
************************
حجت الاسلام سفار امام جمعه آباده طشک گفت: مردم مطالبات حقی در زمینه اقتصادی دارند که مسوولان باید با برنامه ریزی و تلاش بیشتر برای حل این مشکلات گام بردارند
******************************
حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه صدرا گفت: امریکا و انگلیس پشت صحنه اغتشاشات اخیر بودند
**********************************
برپایی نماز جمعه در مصلا‌های فارسحجت الاسلام اسدی امام جمعه داریون گفت: حفظ اتحاد و انسجام میان سران قوا ومسوولین مهم‌ترین راه برای رفع مشکلات است.
*******************************
حجت الاسلام روحانی امام جمعه خفر گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی جواب اغتشاشات و فتنه گران را به خوبی دادند و مشت محکمی بر دهان اخلال گران زدند
*******************************
حجت الاسلام سیادت امام جمعه مشکان گفت: فتنه جدید با رمز اغتشاش و نا امنی در کشور برنامه ریزی شد، ولی مردم با بصیرت ایران تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.
******************************
حجت الاسلام موسوی خراسانی امام جمعه آباده با محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: حرکت خود جوش مردم نشان از ایستادن پای نظام، انقلاب و رهبری است.
****************************
حجت الاسلام رستاد خطیب جمعه زرین دشت با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: بدون شک آمریکا و عربستان سعودی در این آشوب‌ها دخالت مستقیم داشتند.
****************************
حجت الاسلام علوی امام جمعه موقت لامرد تصریح کرد: در روز‌های اخیر فتنه‌ای در کشور اتفاق افتاد که با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم بزرگوار نتوانست بیش از این مجالی پیدا کند.
****************************
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند گفت: مردم فهیم، انقلابی و زمان شناس ایران با بصیرت و دشمن شناسیِ به موقع، جواب دندان شکنی به آشوبگران، فتنه‌گران و حامیانشان دادند.
****************************
برپایی نماز جمعه در مصلا‌های فارسحجت الاسلام زارع خطیب جمعه بوانات گفت: دخالت آمریکا در حوادث اخیر کشور، نشانه عمق دشمنی این استکبار جهانی با مردم و نظام جمهوری اسلامی است.
****************************
حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت صفاشهر گفت: اعتراض حق مردم است، اما در اتفاقات اخیر منافقان با همکاری دشمن با سودجویی و بهره بردن از فضا دست به فتنه گری و آشوب زدند.
****************************
حجت الاسلام احمدی، امام جمعه ارسنجان حمایت‌های صوری دشمنان از مردم ایران در رسانه‌ها را مضحک خواند و گفت: چگونه است که از یک سو ایران را تحریم همه جانبه میکنند و از سوی دیگر خود را داعیه دار حمایت از ایرانیان می‌خوانند؟
****************************
حجت الاسلام اکبری امام جمعه قیروکارزین با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: شواهدی زیادی دست داشتن امریکا، اسرائیل و آل سعود را در این حوادث تأیید می‌کند.
****************************
حجت الاسلام صباحی خطیب جمعه خرامه گفت: مردم اولین قربانیان آشوب هستند و با گزینه اغتشاش نه تنها هیچ گره‌ای از مشکلات کشور حل نمی‌شود بلکه گره کوری بر مشکلات گذاشته خواهد شد.
****************************
حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان گفت: حوادث اخیر فتنه‌ای آمریکایی، صهیونیستی بود که با پشتیبانی مالی عربستان سعودی انجام شد. وی افزود: ملت بصیر ایران اسلامی با حضور به موقع در صحنه، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.
****************************
حجت الاسلام آقایی امام جمعه مرودشت گفت: ذوق‌زدگی دشمن دست‌های پشت پرده اتفاقات اخیر را نمایان کرد و مردم ایران اسلامی با حضور به موقع به دشمنان انقلاب پاسخ دادند.
****************************
برپایی نماز جمعه در مصلا‌های فارسحجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم گفت: دشمن با استفاده از افراد ساده لوح می‌خواست فتنه‌ای جدید ایجاد کند، اما مردم انقلابی و بصیرت در برابرشان ایستادند.
****************************
ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج با محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور است و دولت و ملت باید همراه و پشیبان هم باشند.
****************************
حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد گفت: ضد انقلاب می‌خواست در این برهه زمانی از آب گل آلود ماهی بگیرد، اما مردم آگاه با راهپیمایی گسترده مشت محکمی به آن‌ها زدند.
****************************
حجت الاسلام خرسند خطیب جمعه کازرون با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن با سوء استفاده از بعضی اعتراضات بحق مردم دنبال ایجاد یک نا فرمانی مدنی بود تا همان کاری که در سوریه دنبال میکرد در ایران انجام دهد.
************************
حجت الاسلام لطفی امام جمعه موقت خنج درباره اتفاقات اخیر گفت: باید توجه داشته باشیم که اعتراض و مطالبه حقوق با آتش زدن و تخریب اموال عمومی و اغتشاش متفاوت است.
**************************
ایت الله فقیه خطیب جمعه نی ریز با اشاره به حوادث اخیر گفت: دست پلید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر بار دیگر از داخل دستکش مخملی آنان بیرون آمد و بر ملا شد.
***********************
برپایی نماز جمعه در مصلا‌های فارسحجت الاسلام موسوی انور خطیب جمعه سپیدان گفت: کسانی که در حوادث اخیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی را به آتش کشیدند در واقع قلب و هویت مردم را آتش زدند.
***********************
حجت الاسلام عزیزی خطیب جمعه سعادت شهر با بیان اینکه اتاق فرمان اغتشاشات اخیر مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان بود گفت: مردم بادرایت باز هم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را ناکام و مایوس کردند.
**********************
حجت الاسلام والمسلمین دژکام امام جمعه جهرم گفت: باید با کسانی که به اعتقادات و ارزش‌های مردم انقلابی ایران توهین کردند برخورد شود .
**********************
حجت اسلام جمالی زاده امام جمعه فسا گفت: مردم ایران به هیچ وجهی در دام معدود آشوبگران مزدور آمریکا و آل سعودی که هیچ سابقه‌ای در دلسوزی و همراهی با مردم و کشور ما ندارند نخواهند افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار