آیت الله ناصری با تأکید بر اینکه در طول این سال‌ها همواره مردم با بصیرت خود پشتیبان نظام بودند، گفت : بصیرت مردم یزد در حوادث اخیر ستودنی است.
کد خبر: ۵۴۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 06 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با اشاره به توطئه استکبار جهاني براي فتنه انگيزي در ايران اسلامي و بر هم زدن نظم و امنيت عمومي جامعه گفت: با هوشياري مردم و مسئولان بار ديگر توطئه هاي دشمنان خنثي خواهد شد.

آيت الله ناصري ضمن قدرداني از مردم و ملت با بصيرت ايران که آگاهانه جلوي حرکات زشت و سخيفانه عده اي به بهانه مشکلات اقتصادي ايستادند گفت: نبايد از توطئه و حيله دشمنان غفلت کنيم.

وي با بيان اينکه دشمن از پيشرفتهاي ايران اسلامي مي ترسد عنوان کرد:در سالهاي اخير دشمنان نظام اسلامي از هيچ تلاشي براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي فرو گذار نکردند.

خطيب نماز جمعه يزد با تاکيد بر حل مشکلات اقتصادي و رفاهي مردم و تلاش مسئولان در اين راستا افزود:مردم مطالبات بر حقي دارند که بايد به انها توجه شود.

امام جمعه يزد با بيان اينکه دشمنان از مکتب اسلام و امام مي ترسند گفت: اينها حکومت هايي دست نشانده و نوکر مي خواهند تا بتوانند اهداف پليد خود را در منطقه خاورميانه پياده کنند.

امام جمعه يزد با اشاره به اينکه امام خميني (ره) مسير سعادت را به ملت ايران نشان داد گفت: ملت با بصيرت و آگاهي خود اجازه نخواهند داد که لطمه اي به انقلاب اسلامي بخورد.

هفدهم دي ماه روز کشف حجاب رضا خان، توصيه به تقواي الهي، دوري از تفرقه و تاکيد بر وحدت و يکپارچي از ديگر سخنان امام جمعه يزد در خطبه هاي اين هفته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار