مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: نزدیک به ۳۷۰ پروژه نیمه‌تمام در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، ورزشی و فرهنگی داریم که منتظر تخصیص اعتبارات هستیم
کد خبر: ۵۴۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 06 January 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ جاسم حسین‌پور اظهار داشت: اعتبار مصوب سال جاری اداره کل نوسازی خراسان رضوی، معادل با 140 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 35 درصد به صورت اوراق خزانه تاکنون تخصیص یافته است.
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی ادامه داد: به همت اداره‌کل نوسازی استان، 18 هزار کلاس درس در فصل گرما آماده‌سازی و استاندارسازی شده است و حدود 18 هزار کلاس درس دیگر باقی مانده است.
وی با اشاره به این که برای آماده‌سازی باقی کلاس‌های درس استان به مبلغ 120 میلیارد تومان نیاز داریم بیان کرد: امیدواریم تخصیص اعتبارات به زودی انجام شود تا بتوانیم تمام مدارس استان را آماده‌سازی کنیم.
حسین‌پور عنوان کرد:نزدیک به 370 پروژه نیمه‌تمام در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، ورزشی و فرهنگی داریم که منتظر تخصیص اعتبارات هستیم.
وی ضمن اشاره به حضور گسترده خیرین در ساخت و احداث اماکن آموزشی در استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، 60 درصد مدارس استان توسط خیرین و 40 درصد با اعتبارات دولتی تکمیل، احداث و به پایان رسیده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی با اشاره به حضور و فعالیت سه هزار و 600 خیر مدرسه‌‌ساز در خراسان رضوی گفت: از این تعداد 800 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
حسین‌پور یادآور شد: میانگین سرانه آموزش و پرورش در سطح کشور برای دانش آموزان 5.2 مترمربع و این شاخص در خراسان رضوی 4.5 مترمربع و در سطح استان بین دو تا 10 مترمربع متغیر است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار