عزت‌الله مهرآوران گفت: متنی مونولوگ نوشته‌ام با عنوان "هنرپیشه هملت" که مترصد پیدا کردن شرایط مناسب برای اجرایش در یکی از سالن‌های نمایشی هستم و به احتمال زیاد در ابتدای سال 97 اجرایش می‌کنم.
کد خبر: ۵۴۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 07 January 2018

ین بازیگر و کارگردان تئاتر خوزستانی درباره مضمون نمایش عنوان کرد: داستان نمایش در باره بازیگر سالخورده‌ای است که 30 سال در صحنه نقش هملت بازی می‌کرده و در زمان حال چون پیر شده و مناسب ایفای نقش هملت جوان نیست، دیگر کسی به او نقش هملت ارائه نمی‌کند و بیکار و افسرده شده است و راهی بیمارستان می‌شود و شب‌ها که همه خواب هستند در سالن کنفرانس بیمارستان هملت بازی می‌کند.

مهرآوران در انتخاب بازیگر این نقش بیان کرد: چون به لحاظ سن و سالی به من نزدیک است و ایفایش برای من جذاب است خودم آن را بازی می‌کنم و در حال حاضر در منزل مشغول تمرین هستم. امیدوارم دوستان صاحب سالن‌های نمایشی مقداری به جای فکر به منافع مالی به فکر اعتلای هنر باشند و با شرایط مناسبت سالن‌هایشان را در اختیار هنرمندان قرار بدهند.

او درباره تجربه حضور موفقش در مجموعه تلویزیونی لیسانسه‌های 2 گفت: خوشحالم که در این سریال در کنار بازیگران خوب و با سابقه تئاتری مثل هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، کاظم سیاحی و سیاوش چراغی‌پور بازی داشته‌ام و یک کارگردان فهیم و آشنا به کار و طنز مثل سروش صحت کارگردانی این سریال را برعهده داشته است و کار به خوبی توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار