دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: اسکیت‌بازان خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابند.
کد خبر: ۵۴۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 07 January 2018

به گزارش تابناک : محمد عجم اظهار داشت: هیئت اسکیت خراسان‌رضوی در سال 96 در بُعد قهرمانی، همگانی و استعدادیابی فعالیت‌های مختلفی انجام داده است.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: در بخش فری‌استایل 25 ورزشکار اسکیت خراسان‌رضوی به مسابقات مارشال‌کاپ در تهران شرکت کرده و مقام چهارم را کسب کردند، همچنین پنج ورزشکار اسکیت از این استان به مسابقات بومی‌محلی ترکیه اعزام شده و در سال گذشته ورزشکاران در رشته آماتور مقام اول را به‌دست آوردند.

عجم خاطرنشان کرد: مدیر‌کل ورزش و جوانان از هیئت اسکیت خراسان‌رضوی کاملاً حمایت کرده و در بحث منابع مالی، این هیئت در مکان‌های مختلف درآمدزایی کرده و در کنار این امور اسپانسرها نیز حضور داشتند، همچنین خانواده‌ها یک پشتوانه مناسب برای پیشرفت هیئت هستند.

وی تصریح کرد: البته مشکل منابع مالی در تمامی رشته‌ها اعم از ورزش اسکیت وجود دارد اما این کمبود با وجود فدراسیون و اداره‌کل، اسپانسرها و خانواده‌ها به هیچ وجه به امور اجرایی آسیبی وارد نمی‌کند.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی بیان کرد: فعالیت‌های هیئت در شهرستان‌ها با رشد بسیاری مواجه بوده و جغتای، کاشمر، بردسکن، قوچان، درگز، تربت‌جام، تربت‌حیدریه، تایباد، طرقبه شاندیز و سبزوار از فعال‌ترین شهرستان‌های این استان است.

عجم ادامه داد: یکی از برنامه‌های هیئت اسکیت خراسان‌رضوی، حضور در مسابقات قهرمانی کشوری در دهه مبارک فجر بوده که احتمالاً در بوشهر برگزار می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار