رئيس جديد هیأت ووشو استان قم كمتر از يك ماه بعد از انتخابش براي اين مسووليت به طور غير منتظره و سئوال برانگيز از مسؤوليت خود استعفا كرد.
کد خبر: ۵۴۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 07 January 2018

به گزارش تابناک قم، اوایل دی‌ماه سال جاری بود که با برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، مجمع انتخابات هیأت‌ ووشو قم برای مشخص شدن رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این مجمع با حضور رئیس فدراسیون ووشو، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع، سه کاندیدا برای ریاست چهار ساله هیأت ووشو استان قم با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام محمدهادی رشیدی با 9 رای برای این مسوولیت چهار ساله تا سال 1400 انتخاب شد. 

9 رای رشیدی برای نشستن بر کرسی ریاست

این در حالی است که رئیس قبلی هیأت ووشو استان قم یعنی مهدی اردستانی در این مجمع هیچ یک از آراء اعضاء مجمع را به خود اختصاص نداد، ولی دیگر رقیب رشیدی یعنی محمدمهدی موسوی 6 رای 15 عضو مجمع را کسب کرد و در رقابتی تنگاتنگ با رشیدی از پست ریاست بازماند.

رشیدی در حالی به عنوان رئیس جدید هیأت ووشو استان قم انتخاب شد که در دوره چهار ساله ریاست مهدی اردستانی، مسوولیت دبیری این هیأت را بر عهده داشت و انتخاب وی در حضور مهدی اردستانی که رای نیاورد، اتفاقی جالب توجه در این مجمع بود، هر چند بعد از مجمع گفته شد که اردستانی قصد کناره‌گیری از مجمع را داشته و این اقدام کمی‌ دیر صورت گرفته است.

نا مشخص بودن دلیل استعفای رشیدی

اما نکته تامل برانگیز دیگر این است که اهالی ووشو قم به ویژه اعضای مجمع انتخابات این هیأت ورزشی به اردستانی رای ندادند ولی به محمدهادی رشیدی دبیر دوره 4 ساله اردستانی رای اعتماد دادند ولی اکنون رشیدی به طور کاملا غیر منتظره از مسوولیت خود استعفا کرده است.

اینکه چه عاملی در تصمیم رشیدی برای استعفای ناگهانی از مسوولیت ریاست هیأت وشوو استان قم نقش داشته، در حال حاضر موضوعی است که تنها مسوولان فدراسیون ووشو و اداره کل ورزش و جوانان استان قم در جریان آن قرار دارند و هنوز دلیل استعفای رشیدی مشخص نیست.

 معرفی سرپرست جدید هیأت از سوی فدارسیون ووشو

در هر حال محمدهادی رشیدی که از چهره‌های شناخته شده ورزش رزمی در قم به شمار می‌رود و در سال‌های اخیر فعالیت‌های مثبتی در این رشته ورزشی داشته، به طور غیر منتظره از مسوولیت ریاست هیأت ووشو قم در فاصله کمتر از 10 روز بعد از برگزاری مجمع انتخابات، استعفا کرده است، استعفایی که رشیدی در ارسال مکتوب آن به اداره کل ورزش و جوانان استان قم، دلیلش را مسائل شخصی عنوان کرده است.

با رفتن رشیدی از هیأت وشوو قم، قرار است یک نفر به عنوان سرپرست برای اداره امور هیأت ووشو استان قم معرفی شود و بار دیگر با فراخوانی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم انجام می‌دهد، ثبت‌نام از کاندیداهای علاقمند به ریاست این هیأت ورزشی صورت گرفته و یک بار دیگر مجمع انتخابات برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار