دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان عنوان کرد:
دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان گفت : با فیلترینگ تلگرام تمام سرمایه و قدرت بازاریابی از کسب‌وکارهای نوپا گرفته شد و آن‌ها هیچ زیرساخت دیگری برای فعالیت‌های‌ خود ندارند.
کد خبر: ۵۴۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 08 January 2018

بهزاد رزم‌گیر اظهار کرد: تقریبا طبق آمارهای ارائه شده بالای 900هزار کسب‌وکار یا اشخاص از راه تلگرام کسب درآمد می‌کردند اما فیلترینگ تلگرام باعث شده تا بسیاری راه درآمدی نداشته باشند.

وی افزود: بسیاری از افراد تنها راه درآمدی آن‌ها تلگرام بود و اکنون با فیلتر شدن تلگرام هیچ راه درآمدی برای آن‌ها وجود ندارد و کسب‌وکار آن‌ها از بین رفته است.

دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: بسیاری از افراد به واسطه نوپا بودن کسب‌وکار خود، اصلی‌ترین راه جذب مشتری، بازاریابی و تبلیغات آن‌ها از طریق تلگرام بود و اکنون آن‌ها نیز با فیلترینگ تلگرام، زیرساختی برای این فعالیت‌ها ندارند.

رزم‌گیر عنوان کرد: با فیلترینگ تلگرام تمام قدرت بازاریابی از کسب‌وکارهای نوپا گرفته شد و آن‌ها هیچ زیرساخت دیگری برای فعالیت‌های خود ندارند.

وی ادامه داد: دولت دست کاربران و کسب‌وکارها را باز گذاشته بود تا بسیاری از سرمایه جذب و فعالیت‌های خود را بر روی پلتفورم تلگرام بیآورند اما به صورت یکباره با فیلترینگ تلگرام همه چیز از بین رفت.

دبیر کنسرسیوم ICT پارک علم و فناوری خوزستان خاطرنشان کرد: دولت زیرساختی مانند پیامرسان سروش درست کرده است اما این نوع شبکه‌های اجتماعی قطعا جوابگو نیستند و به دلیل مشکلاتی که دارند، خیلی نمی‌توان به این نرم افزارها اطمینان کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار