استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: 228 طرح اقتصادی در خراسان رضوی آماده بهره برداری است
کد خبر: ۵۴۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 08 January 2018

به گزارش تابناک : استاندار خراسان رضوی گفت: این تعداد طرح اقتصادی اعم از صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری در مجموع با بیش از 34هزار و 2600 میلیارد ریال اعتبار  از محل منابع دولتی و خصوصی و تسهیلات در استان تکمیل شده  که 22 هزار و 739 میلیارد ریال آن با سرمایه گذاری بخش خصوصی است  و تا انتهای امسال به تدریج بهره برداری می شود.

علی رضا رشیدیان افزود: از مجموع  228 طرح اقتصادی آماده افتتاح در خراسان رضوی،  13 طرح در حوزه صنعت ، معدن و تجارت، 213 طرح در حوزه اقتصادی و دو طرح هم  مربوط به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری  است.

او گفت: طرح های آهن اسفنجی جوین، سیمان تربت جام، واحدهای تولید گندله آهن فولاد نیشابور، تولید کنسانتره سنگان خواف، تولید انواع آجرماشینی و نسوز، کاشی و سرامیک، تجهیزات روشنایی و ورق کارتن چند لا و شیشه نشکن ساختمانی  از طرح ها در حوزه صنعت و معدن  با اشتغالزایی برای دو هزار و 968نفر و همچنین  آبیاری نوین، واحدهای پرورش طیور و دام ، فرآوری و بسته بندی زعفران و خشکبار ،تجمیع اراضی کشاورزی و  کشت های گلخانه ای از جمله طرح های تکمیل شده در حوزه کشاورزی  با اشتغال مستقیم 3 هزار و 222نفر است.

 استاندار خراسان رضوی افزود: طرحهای مربوط به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان هم دو مورد شامل دو هتل پنج ستاره با اشتغال مستقیم 650 نفر است.

 

 

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار