رئیس جمهوری آمریکا در مجمع سالانه فدراسیون اداره کشاورزی آمریکا به حضار گفت: با توجه به سیاست‌هایی که من در زمینه کشاورزی پیش گرفتم، بسیار خوش‌شانس بودید که در انتخابات سال گذشته به من رای دادید.
کد خبر: ۵۴۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 09 January 2018

به گزارش تابناک : دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مجمع سالانه فدراسیون اداره کشاورزی آمریکا که در نشویل، مرکز ایالت تنسی برگزار شد، گفت: ما مشغول تسهیل قوانین و مقرراتی هستیم که پیشرفت بیوتکنولوژی را مسدود کرده است. ما دست کشاورزان را برای نوآوری، پیشرفت و رشد باز گذاشته‌ایم.

وی افزود: خوشحالید که به من رای دادید. شما بسیار خوش‌شانس بودید که این امتیاز را داشتید تا در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته به من رای دهید؛ اظهاراتی که خنده و تشویق حضار را به همراه داشت.

ترامپ با اشاره به هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی گفت: نامزد دیگر انتخابات کارایی خوبی برای کشاورزان نداشت. من نیز همانند معدن‌چی‌ها و دیگر افراد از او خوشم نمی‌آید.

ترامپ در این مجمع شرکت کرد تا توجهات را به لایحه مالیاتی حزب جمهوری‌خواه که اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی تصویب شد، جلب کند.

وی در جریان سخنرانی خود این مساله را نیز توضیح داد که کشاورزان چطور از این تغییرات در قوانین مربوط به مالیات بر اموال و تسهیل قوانین و مقرارت سود می‌برند.

 

 

منبع : هیل 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار