نایب رئیس بانوان هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: رقابت‌های والیبال قهرمانی خراسان رضوی بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 09 January 2018

به گزارش تابناک : نایب رئیس بانوان هیئت والیبال خراسان رضوی اظهار داشت: هیئت والیبال خراسان‌رضوی از ابتدای سال تاکنون اقدامات زیادی اعم از برگزاری سه کلاس مربی‌گری درجه سه، برپایی دو کلاس داوری درجه دو، تشکیل یک کلاس مربی‌گری درجه دو در نیشابور، برگزاری دو همایش مختلف و تشکیل سمینار یک روزه در استان را انجام داده است.

نائب رئیس بانوان هیئت والیبال خراسان‌رضوی گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی خراسان‌رضوی در بهمن‌ماه به‌مناسبت دهه فجر و حضور سه تیم از خراسان‌رضوی در مسابقات دسته یک کشور با میزبانی یکی از سه دوره آن در سالن مهران از برنامه‌های هیئت تا پایان سال است.

جانداری با اشاره به اخذ سالن اختصاصی توسط هیئت در مزایده با قیمت گزاف، خاطرنشان کرد: هیئت والیبال خراسان‌رضوی نظارت بر امور شهرستان‌های فعال در رشته والیبال مانند نیشابور، تربت‌حیدریه، قوچان و نظایر این شهرستان‌ها را در برنامه‌های حائز اهمیت امسال قرار داده است.

وی تصریح کرد: استعدادیابی این ورزش در خراسان‌رضوی طبق برنامه ارائه شده از سوی فدراسیون ورزش والیبال صورت گرفته که در ماه اخیر دو روز متوالی با استعدادیابی 18 نفر در روز اول و 36 نفر در روز دوم خاتمه یافته است.

جانداری بیان کرد: میزبانی، هزینه‌های هنگفت را کاهش می‌دهد و هیئت والیبال خراسان‌رضوی به‌دلیل عدم وجود خوابگاه، این امکان را دارا نیست، همچنین رزرو هتل برای پنج روز حدود 50 میلیون هزینه دارد، بنابراین تصمیم هیئت بر میزبانی در شهرستان‌های دارای خوابگاه و یا دارای هتل با هزینه‌های کمتر است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار