دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه خراسان رضوی قطب تولید طلا، نقره و سنگ‌های قیمتی است طرح ویژه مبارزه با توزیع قاچاق در این حوزه کالایی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 09 January 2018
به گزارش تابناک : ابراهیم افشاری اظهار داشت: طلا، نقره و سنگ‌های زینتی از جمله کالاهایی بوده‌اند که از ابتدای امسال مورد توجه بسیار جدی برای مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفته‌اند و باید گفت مدیریتی که در این حوزه صورت گرفته در کشور بی‌نظیر بوده است.
 
وی بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون با بیش از  22 باند طلا و نقره برخورد شده که این مسئله سبب امیدوار شدن بسیاری از تولیدکنندگان  داخلی شده به طوریکه مشکل کنونی آنها تأمین مواد اولیه است.
 
دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با بیان اینکه از همین حالا با فروش پوشاک خارجی با عنوان قاچاق برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: البته باید این را در نظر داشت که طرح پیشگیری از واردات پوشاک به صورت شخصی از ابتدای امسال در حال اجرا بوده و با توجه به اینکه این کالا فاسدشدنی نیست امکان دارد برخی از تجار از سال‌های قبل این کالاها را وارد کرده  و در انبارها نگهداری کرده باشند.
 
افشاری ادامه داد: مهم‌ترین کالاهای قاچاق کشف شده در خراسان رضوی از ابتدای سال تا کنون پوشاک و منسوجات، طلا و نقره و لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.
 
وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق باید به صورت فرهنگی دنبال شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین کارهایی که ما در  این حوزه داشته‌ایم اطلاع رسانی و همراه کردن مردم برای پیشگیری از قاچاق بوده و این موضوع پاسخدهی مناسبی نیز به همراه داشته است.
 
 
 
 
منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار