دبیر هیئت پینگ پنگ خراسان رضوی گفت: هیئت پینگ پنگ خراسان رضوی سال آینده صاحب سالن اختصاصی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 09 January 2018

به گزارش تابناک : محمد حسین زینل فامیله اظهار داشت: هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی، راه‌اندازی خانه پینگ‌پنگ در دو شهرستان قوچان و سبزوار و پرداخت قسمتی از این هزینه‌ها را انجام داده که در راستای تاسیس این سالن‌ها، دو نونهال و نوجوان خوب در سطح کشوری فعالیت می‌کنند.

دبیر هیئت تنیس خراسان‌رضوی گفت: یک سالن ورزشی در سجاد به‌همراه هشت میز به این هیئت اختصاص داده شده و هم‌اکنون در حال گذراندن مراحل خود بوده و هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی در سال 97 صاحب این سالن ورزشی می‌شود.

زینل خاطرنشان کرد: مشکل کمبود منابع مالی در هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی به‌مقدار بسیار اندکی وجود داشته و هیئت خواستار اسپانسرهای اندکی است اما با تلاش این هیئت در تمامی زمینه‌ها، برنامه‌های اجرایی به‌هیچ وجه لغو یا معوق نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: میزبانی سبب دو برابر شدن میزان سهمیه استان بوده و رقابت شرکت‌کنندگان خراسانی با سایر ورزشکاران مطرح کشور، زمینه پیشرفت در این استان را فراهم می‌سازد اما در خراسان‌ رضوی خوابگاهی برای ورزشکاران وجود ندارد.

زینل با اشاره به وجود 972 ورزشکار سازمان‌یافته در بخش بانوان و 1301 نفر در آقایان، بیان کرد: صدا و سیما همکاری بسیار مطلوبی را با هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی داشته و این همکاری، سبب جذب اسپانسر می‌شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار