نائب رئیس اتحادیه هتل‌آپارتمان‎داران خراسان رضوی اعلام کرد که فقط حدود 20 درصد از مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند، رزرو قبلی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۵۴۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 09 January 2018

به گزارش تابناک : مهدی آجیلیان اظهار کرد: بیشتر مسافران بدون برنامه‌ریزی قبلی به مشهد سفر می‌کنند که این امر باعث لطمه به بخش خصوصی، عدم رضایت مسافران و کاهش کیفیت خدمات سفر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون سطح اشغال هتل‌آپارتمان‌های مشهد بین 25 تا 30 درصد در نوسان است، افزود: در این فصل که ضریب اشغال واحدهای اقامتی پایین است معمولا هتل‌آپارتمان‌داران، اقدام به بازسازی و بهسازی واحدهای خود می‌کنند.

نائب رئیس اتحادیه هتل‌آپارتمان‎داران خراسان رضوی افزود: در ایام غیرپیک‌ طرح‌ مبدا به مبدا که استانداری‌ آن را برنامه‌ریزی کرده است اجرا می‌شود که این طرح در نظر دارد ذائقه سفر را در مردم تغییر دهد که به این دلیل ممکن است اجرای آن سخت و دشوار باشد، به همین منظور دستگاه‌های حاکمیتی باید به کمک بخش خصوصی بیایند.

آجیلیان تصریح کرد: باید زائران و گردشگران ترغیب شود که در ایام غیرپیک به مشهد سفر کنند. در این حوزه بخش‌های اطلاع‌رسانی از جمله صدا و سیما می‌تواند کمک‌رسان باشند ضمن اینکه دولت نیز باید دستورالعمل‌های حاکمیتی را در این خصوص به سازمان‌ها ابلاغ کند.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار