حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:امسال به یک هزار و ۱۵۴ نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه جهیزیه اهدا شده و ۹۱۹ نفر نیز در انتظار دریافت جهیزیه هستند.
کد خبر: ۵۵۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 10 January 2018

حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:امسال دو میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان در قالب جهیزیه به یک هزار و ۱۵۴ نفر از مددجویان استان کرمانشاه اهداء شد.

وی خاطرنشان کرد:۸۱۸ جهیزیه به دختران تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمانشاه اهداء شده است، و۲۶۵ جهیزیه به پسران تحت حمایت، ۶۵ جهیزیه به زنانی که ازدواجمجدد داشته‌اند و ۶ جهیزیه نیز به دختران غیرتحت حمایت کمیته امداد اهداء شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه تصریح کرد:با توجه به اینکه مددجویان جوان از مناطق برخوردار و محروم استان کرمانشاه بوده‌اند ؛از مجموع کسانی که جهیزیه و یا کمک هزینه خرید جهیزیه ازدواج به آن‌ها اهداء شدهاست ۸۲۹ نفر در مناطق برخوردار و ۳۲۵ نفر در مناطق محروم ساکن هستند.

خدرویسی اظهار داشت: برپایی ازدواج آسان از اهداف کمیته امداد  است وکمک‌های کمیته امداد استان کرمانشاه در قالب کمک هزینه ازدواج برای پسران وخرید جهیزیه برای دختران انجام می‌شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار