یک بازیگر سینما ضمن حمایت از عوامل گرانی و تورم و فشار اقتصادی بر مردم گفت که نباید مردم را اغتشاشگر دانست!
کد خبر: ۵۵۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 10 January 2018
به گزارش تابناک : پرویز پرستویی در مصاحبه با یک برنامه اینترنتی، به وقایع اخیر پرداخته و بدون اینکه بگوید چه کسی گفته که مردم فتنه‌گر هستند اظهار کرد: «واقعا باید صادقانه نگاه کنیم که در این چند ماه اخیر واقعا مردم ما فتنه‌گر بودند؟ این مردم اغتشاشگر بودند؟ حال اگر لابه‌لای این مردم اتفاقاتی می‌افتد که من نمی‌خواهم وارد جریانات سیاسی شوم، به مردم انگ می‌زنید؟»
 
 
این اظهارات عجیب درحالی است که همه رسانه‌ها تأکید دارند که اساسا صف مردم و انتقادات اقتصادی آنها که از قضا متوجه دولت است، از فتنه‌گرانی که به پرچم مقدس کشورمان توهین کردند و مردم بی‌گناه را به قتل رساندند جداست. نکته جالب این است که پرستویی در همین مصاحبه بارها تأکید کرده است که نمی‌خواهم از آقای روحانی خورده بگیرم و در جایی هم گفته است: «همه می‌دانیم دولت جدید برخی رفع و رجوع‌های دولت قبلی را دارد و زمان می‌برد که کار خود را انجام دهد.» این درحالی است که دولت کنونی نزدیک به پنج سال است که زمام تمام امور اجرایی کشور را به دست گرفته و براساس همه آمارهای موجود، فشار اقتصادی بر مردم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیشتر شده است.
پرستویی پیشتر بهرام بیضایی را که علی‌رغم خانواده بهایی‌اش خود را لائیک می‌داند، به عنوان یک اسلام‌شناس معرفی کرده بود!
 
 
متهمانی که طلبکار شدند

کیهان در مطلبی دیگر با عنوان « متهمانی که طلب کار شدند» نوشت: همسر یکی از بازیگران پرحاشیه سینما که متهم به فساد اقتصادی است در جایگاه طلبکار قرار گرفت و قوه قضائیه را هدف اتهام قرار داد!

این متهم اقتصادی به همراه همسر بازیگرش ضمن جا زدن آشوب‌طلبان خیابانی به جای مردم، برای امنیت جانی قانون‌شکنان دستگیر شده در حوادث اخیر ابراز نگرانی کرده‌اند. حوادثی که اساساً در ابتدا در اعتراض به مفاسد اقتصادی‌ای که این خانواده مصداقی از آن هستند، شکل گرفته بود.

همچنین یکی دیگر از بازیگران سینما نیز در اقدامی مشابه با ژست دلسوزی برای مردم به ابراز نگرانی برای مجرمان بازداشت شده پرداخته است. این بازیگر نیز پیشتر در پروژه شهرزاد دستمزد میلیاردی از تهیه کننده این سریال که از متهمان اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان بود، دریافت کرده است. سؤال اینجاست کسانی که از پول‌های به غارت رفته بیت‌المال ارتزاق کرده‌اند چگونه می‌توانند دلسوز مردم باشند؟
 
 
 
 
منبع : روزنامه کیهان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار