سردار حسین سلامی:
به گزارش تابناک سمنان، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکست دشمنان به معنای پایان فتنه انگیزی شان نیست، گفت: ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هوشیار هستند.
کد خبر: ۵۵۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 10 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سردار حسین سلامی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به میزبانی این یگان، ضمن بیان اینکه هر لحظه باید منتظر توطئه ای جدید از سوی دشمنان بود، تاکید کرد: استکبار با ظلم، بی عدالتی و تغییر ملت ها، با از بین بردن کرامت انسانی و هویت ملی به کار خود ادامه می دهد لذا باید در برابر توطئه افکنی هایش هوشیار بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ملت ایران اسلامی در برابر هیچ ظلمی سر تسلیم فرود نیاورده است، افزود: سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم به واقع تصویر روشنی از وضعیت امروز رابطه استکبار جهانی با کشور ها ارائه کرد چرا که معظم له تاکید کردند، قدرت دشمنان را شکسته ایم و ما امروز آنها را از سرزمین های زیادی بیرون رانده و با قدرت اراده و جهاد، منطقه به منطقه با دشمنان جنگیده ایم تا امروز که همه دنیا محور قدرت را ایران اسلامی می دانند.

ملت ایران در نبرد با دشمنان مستحکم است

جانشین فرمانده سپاه، با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در نبرد با دشمنان با استحکام، بردباری، حمایت از نظام و پشتیبانی مردمی ایستادگی کرده است، ابراز داشت: مردم ما در فتنه اخیر نیز خوش درخشیدند و آن را به فرصت تبدیل کردند . مردم مطالبات مادی و معنوی خود را تشخیص داده و زنجیره به هم فشرده ظالمان را با حضور به موقعشان پاره می کنند.

سلامی با تاکید بر اینکه امروز نوبت همه مسئولان است که به مردم رسیدگی کنند، بیان کرد: دیروز ملت ما عمل کردند و امروز نوبت ما است که وارد عمل شویم. ما باید خادم مردم باشیم و نه حاکم بر آنها؛ نقش سپاه در خدمت رسانی به مردم محروم کرمانشاه نشان داد که لباس سپاه، لباس خدمت است. ایران کشور غنی محسوب می شود و مردم ما نشان دادند که برادرانه و با مهربانی برای کمک به همنوعانشان در خط مقدم هستند و اگر این کارها را به نمایش بگذاریم قطعاً دشمنان را مایوس خواهد کرد. از سوی دیگر سپاه در خدمت به این مردم قدرشناس و انسان، پیشگام است و این امر را آرمان و اعتقاد خود می داند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز نوزدهم دیماه ۵۹ و همچنین سالگرد شهادت شهید کاظمی و یاران باوفایش، افزود: انقلاب اسلامی ایران نعمتی بزرگ برای کشور و ملت ما است که گردنه های بسیاری را پشت سر گذاشته و در این راه شهیدانی را به چشم دیده است که یادشان همیشه گرامی خواهد بود. از جمله سه هزار شهید گلگون کفن استان سمنان و شهدای فتنه اخیر من جمله شهید شاه صنایی که یادشان باید گرامی داشته شود. امروز باید گفت شهیدان از ایران اسلامی و استان سمنان، آسمان پرفروغ ستارگان جذاب ساخته اند و ما باید همیشه مدیون آنها باشیم.

انقلاب بعثت دوباره اسلام بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:استان سمنان دارای سه هزار شهید و مردمانی مجاهد است که الهام بخش روح وفاداری و الهام حقیقی الهی هستند لذا سهم بزرگی در انقلاب اسلامی دارند.

سلامی بیان کرد: حقیقت اسلام همواره به دست مستضعفان و فتوحات آن به همت همین مستضعفان، گرسنگان و فقیران پیش رفته که در نهایت به انقلاب اسلامی منجر شده است لذا باید گفت انقلاب ما بعثت دوباره ای از اسلامی بود که در دل ها تابید و آن ها را دوباره زنده کرد و امروز بیرق هدایت این اسلام، بر دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هر زمان اسلام اراده تشکیل حاکمیت اسلامی را کرده، همین اصل به مثابه آغاز قدرت سازی عمل کرده و کفر ظالمان عالم را با همه وجود به خودشان بازگردانده است همچنین شعائر دینی اسلام، عدالت و آزادی حریت و کرامت و عزتمندی را در کنار کرامت انسان ها به خوبی ادا کرده است.

در این مراسم از خدمات محمد تقی شاهچراغی تقدیر و بجای وی سردار حسن زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه استان سمنان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار