افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: مجتمع مسکونی 9 واحدی در مشهد طعمه آتش شد و هشت نفر از ساکنان در میان دود محبوس شدند.
کد خبر: ۵۵۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 11 January 2018
به گزارش تابناک : آتشپاد دوم علیرضا معلم ،افزود : این ساختمان چهارطبقه امروز در بلوار سجاد دچار آتش سوزی شد که آتش نشانان به سرعت به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کانون حریق واحد 80 متری واقع در طبقه سوم این ساختمان بود، بیان کرد: آتش سوزی از آشپزخانه آغاز و در حال سرایت به سایر نقاط بود.

معلم با اشاره به دودگرفتگی کل این ساختمان، خاطرنشان کرد : هنگام وقوع آتش یک زن جوان و یک زن مسن در این واحد در میان دود محبوس و دچار دودگرفتگی شده بودند که توسط آتش نشانان به بیرون منتقل و توسط عوامل اورژانس مداوا شدند.

افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد : 6 نفر دیگر از ساکنان سایر واحدها نیز که در میان دود محبوس شده بودند به بیرون منتقل و آتش سوزی به سرعت مهار و از سرایت آن به سایر واحدها جلوگیری شد.

وی بیان کرد : علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است.
 
هزار و 300 آتش نشان در قالب 49 ایستگاه در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می کنند. 12 هزار و 523 مورد حریق و آتش سوزی ظرف 9 ماه گذشته امسال در این کلانشهر رخ داده است.
 
 
 
منبع : ایران اکونومیست 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار