سخنگوی شورای شهر قزوین:
سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پیشنهاد می‌کنم اگر شهرداری‌های مناطق دیگر، از پیشخوان خدمت استفاده نمی‌کنند حتماً این کار را اجرا کنند چراکه کار بسیار پسندیده‌ای است.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، مهدیه‌سادات قافله‌باشی در راستای گزارش عملکرد مدیریت شهرداری منطقه دو قزوین اظهار داشت: از زمان آغاز به کار شورای پنجم، ملاقات‌های مردمی را در شهرداری منطقه دو قزوین داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در ورودی شهرداری منطقه دو، پیشخوان خدمت وجود دارد که مراجعه‌کنندگان را راهنمایی می‌کنند و این اقدام بسیار جدیدی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پیشنهاد می‌کنم اگر شهرداری‌های مناطق دیگر، از پیشخوان خدمت استفاده نمی‌کنند حتماً این کار را اجرا کنند چراکه کار بسیار پسندیده‌ای است.

قافله‌باشی به ساخت و سازهایی که در کنار خیابان‌های اصلی و معابر انجام می‌شود، اشاره کرد و گفت: می‌خواهم بدانم به ساخت و سازهایی که در خیابان‌های اصلی همانند خیابان دانشگاه و پیاده‌روهای باریکی که وجود دارد، بر چه اساسی مجوز داده می‌شود و تا چه اندازه نظارت صورت می‌گیرد؟!

وی یادآور شد: کانکس‌ها و داربست‌های این ساختمان‌ها، ماه‌ها و سال‌ها در کنار خیابان سد معبر کرده و رفت و آمد را برای شهروندان به ویژه معلولان دشوار می‌کند؛ همکاران در بخش اجرایی نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: ناگفته نماند، تنها فضای تفریحی و فضای سبز در خیابان نواب، پارک نواب بوده که از فضای کمی هم برخوردار است.

قافله‌باشی اذعان کرد: بهتر است کانکس اجرایی در این پارک جابجا شود، چراکه مردم این منطقه از اتفاق‌هایی که در این کانکس رخ می‌دهد، ابراز نارضایتی می‌کنند.

این عضو شورا تشریح کرد: این پارک فضای بسیاری هم ندارد که بخش زیادی از آن توسط کانکس‌های مختلف اِشغال شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: همانطور که گفته شد فضای فرهنگی منطقه دو قزوین از دیگر مناطق کمتر بوده و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فرهنگی شهرداری واقع در کوچه میعاد، خیابان دانشگاه که چند سالی است در شهرداری مطرح و ردیف بودجه آن هم تعریف شده، بدون نتیجه مانده است.

قافله‌باشی اضافه کرد: درخواست دارم هرچه سریع‌تر این پروژه در دستور کار قرار بگیرد و به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: ما باید از ظرفیت مساجد و محلات برای ملاقات‌های مردمی استفاده کرده و با حضور در آنجا، با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اگر جلسات شورا را در کنار مردم و با حضور آن‌ها برگزار کنیم، گویی مشارکت مردم را به صورت حداکثری داشته که این یکی از اتفاق‌های خوب در شورای پنجم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار