حوزه هنری قزوين منتشر كرد
فراخوان جایزه سال داستان کوتاه استان قزوین، توسط حوزه هنری قزوين در دو بخش پیشنهادی و ویژه منتشر شد که علاقمندان می‌توانند تا 25 بهمن‌ ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
کد خبر: ۵۵۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، فراخوان جایزه سال داستان کوتاه استان قزوین در دو بخش پیشنهادی و ویژه منتشر شد؛ در این فراخوان موضوعات بخش پیشنهادی مسائلی همچون دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، خانواده، سبک زندگی، تمدن اسلامی و غیره مطرح شده است.

در بخش ویژه هم با محوریت داستان تاریخی موضوعات مختلف ترور، شامل ترور در تاریخ اسلام و تشیع، ترور در تاریخ ایران، ترور در انقلاب اسلامی، ترور در دنیای معاصر، شخصیت‌های بزرگ قربانی ترور، ترورهای تاریخی استان قزوین نظیر شهید ثالث، شهید قدرت‌الله چگینی و مصطفی حق‌شناس عنوان شده است.

بنابراین خبر حضور در این جشنواره تنها برای ساکنان استان قزوین امکان‌پذیر است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا بیست‌ و پنجم بهمن‌ ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است، نویسندگان باید آثار خود را به نشانی قزوین، بلوار مدرس، روبه‌روی بوستان ملت، پلاک 70 حوزه هنری استان قزوین، کد پستی:3413685514 و آدرس ایمیل www.dastanq96@gmail.com و یا آدرس تلگرامی https://t.me/dastanq96 ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار