شاگردان برانکو با برتری مقابل مشکی پوشان کم کم خود را برای قهرمانی در لیگ آماده می کنند.
کد خبر: ۵۵۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 13 January 2018

به گزارش تابناک : پرسپولیس در این فصل حداقل در کسب امتیازها نوسان کمی داشته تا جایی که از اواخر نیم فصل اول بسیاری روی بی‌رقیب بودن این تیم در راه قهرمانی تاکید می‌کردند اما با وجود این نتایج خوب در برخی مقاطع بازی‌های متوسط یا حتی ضعیفی هم ارائه داده بود. با این حال تیم برانکو دیروز در مشهد فوق‌العاده بود تا مشکی‌پوشان نتواند مثل بازی رفت از این تیم امتیاز بگیرد. پرسپولیس دیروز فقط بعد از 15 دقیقه ریتم همیشگی‌اش را پیدا کرد و تا سوت پایان بازی تیم برتر میدان بود.

پرسپولیس با وجود تغییراتی که در هر سه خط نسبت به بازی قبل داشت در فاز دفاع و حمله فوق‌العاده هماهنگ نشان داد و تمام راه‌های رسیدن به گل را امتحان کرد که البته تا دقیقه 89 بدشانس و بد‌اقبال بود. نمایش دیروز پرسپولیس درست شبیه قهرمان‌هایی بود که اصلا دوست ندارند حتی شانس کوچکی برای رقیبان‌شان ایجاد کنند و آنها را به هفته‌های آینده امیدوار نگه دارند.

پرسپولیس می‌دانست که برای شکست مشکی‌پوشان کار راحتی نخواهد داشت چرا که حریف شروع بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشت و خیلی خوب امتیاز جمع کرده بود اما با قدرت بیشتری نسبت به بازی با نفت وارد میدان شد و از پیش خودش را برنده ندانست و همین باعث شد تا دقیقه 90 دست از تلاش برندارد‌.

نمایش فوق‌العاده دیروز پرسپولیس در دفاع و حمله جای هیچ حرف و سخنی را برجای نمی‌گذارد و بر خلاف اینکه گل پیروزی در دقیقه 89 بازی ثبت شد، هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید پرسپولیس با خوش شانسی این سه امتیاز را دشت کرد‌.

 

 

 

منبع : ورزش 11

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار