نایب رئیس شورای شهر اندیمشک:
نایب رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: بودجه سال ۹۷ توسط کارشناسان شهرداری درحال تهیه و در روزهای آینده به صحن شورا خواهد آمد.
کد خبر: ۵۵۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 13 January 2018

علی گل اندام اظهار کرد: بودجه سال ۹۷ توسط کارشناسان شهرداری درحال تهیه و در روزهای آینده به صحن شورا خواهد امد و با کارشناسی اعضای شورا و شهرداری مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: احداث میادین جدید توسط شهرداری در راستای حل مشکلات ترافیکی و دسترسی راحت مردم انجام می‌گیرد و امیدواریم این قبیل کارها کارشناسی شده‌ ادامه یابد.

عضو کمیسیون ماده 100 شهرداری گفت: از شروع کار جلسات این کمیسیون با همفکری نمایندگانی از دادگستری، فرمانداری و معاونت شهرسازی شهرداری جلسات به‌صورت هفتگی برگزار تا مشکلات مردم رفع و شهرداری در این حوزه نیز به درآمدزایی برسد.

گل اندام افزود: در این مدت هفت ماه حقوق کارکنان شهرداری پرداخت شده که امیدواریم این پرداخت ها ادامه داشته باشد تا کارگران زحمتکش با امیدواری خدمت رسانی خود به شهر را ادامه دهند.

عضو شورای شهر افزود: هدف شورای شهر ساماندهی دستفروشان و نه جمع اوری آنها است، ما دغدغه این افراد و مطالبات مردم مبنی بر ساماندهی به اوضاع بازار را می دانیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار