مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: هم اینک 22 هزار و 577 زنان خانه‌دار در استان بیمه شده تامین اجتماعی هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 6 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۵۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 14 January 2018

به گزارش تابناک : سیدمحسن نظام خیرآبادی روز یکشنبه در دیدار با فرماندار ویژه سبزوار افزود: از این تعداد پنج هزارو 741 نفز زنان خانه دار حرف و مشاغل آزاد، 9 هزار و 768 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و بقیه زنان زیر پوشش بهزیستی هستند.
وی اظهار کرد: زنان خانه دار با داشتن حداقل 18 تا 50 سال می توانند با پرداخت ماهیانه حق بیمه، از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری فوت برخوردار شوند.
خیرآبادی گفت: زنان خانه‌دار متقاضی بیمه تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا کارگزاری رسمی این سازمان در محل سکونت خود نسبت به انعقاد این نوع از پوشش بیمه‌ای اقدام کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی گفت: 50 فرایند این سازمان شامل لیست حق بیمه، فیش های پرداخت، بازرسی، ابلاغ ها و کمک هزینه ازدواج به صورت الکترونیکی برای واجدان شرایط فراهم می شود.
وی اظهار کرد: با ارتقای زیرساخت ها تا پایان امسال بیش از 80 درصد خدمات سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی به شیوه الکترونیکی ارائه می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز با اشاره به گسترش دولت اکترونیک گفت: ارائه خدمات از طریق سامانه الکترونیکی علاوه بر شفافیت سبب سرعت عمل و دقت و کاهش حضور مراجعان می شود.
احمد برادران افزود: امسال تامین اجتماعی سبزوار برای حمایت از تولید و رونق اشتغال نسبت به تقسیط بدهی کارفرمایان بر اساس مقررات، تسهیل دریافت مطالبات معوق کارفرمایی از طریق دریافت چک و معافیت حق بیمه سهم کارفرما در کارگاه های تولیدی و صنعتی اقدام کرده است.
بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر در استان خراسان رضوی تحت پوشش اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی هستد که در 26 شعبه و 22 شعبه اقماری و 12 کارگزاری از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار