کد خبر: ۵۵۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸ 15 January 2018

تابناک / رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر در این شهر همزمان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

محمد حسن پور، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت عصر امروز (۲۴ دی) در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان رشت که در فرمانداری تشکیل شد از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر در رشت به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و گفت: این جشنواره از ۳۰ دی آغاز و تا ۱۰ بهمن ادامه دارد.

 

وی با اشاره به حضور ۳۵ تشکل فرهنگی، هنری و آموزشگاه های هنری در سومین جشنواره فجر اذعان کرد: ۵۷ برنامه شامل ۲۱ برنامه موسیقی، ۳۰ برنامه نمایشی، محفل انس با قرآن، شب شعر انقلاب، داستان انقلاب و تجلیل از خانواده شهداب انقلاب در این جشنواره اجرا می شود.

 

حجت الاسلام صادق دوستدار، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رشت به تشکیل شورای فرهنگی روستا با محوریت روحانی مستقر در روستاها با عضویت ۱۲ نفر اشاره و تصریح کرد: اجرای برنامه ها به صورت صددرصد مردمی امکانپذیر نیست و باید دستگاه ها حمایت لازم از برنامه های فرهنگی و مذهبی را داشته باشند.

 

وی خواستار تشکیل کمیته پشتیبانی جهت حمایت از کمیته های دهه فجر شد و گفت: صدا و سیما نسبت به مرکز استان کم لطفی داشته و حضوری کمرنگ در برنامه ها دارد.

 

دوستدار با تاکید بر رعایت حرمت ایام فاطمیه که مقارن با دهه فجر است تصریح کرد: در این راستا پنج روز اول دهه فجر محافل فرآنی و پنج روز دوم جشن های دهه فجر برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار